خبرگزاری کار ایران

اثبات توانایی یا حسرت جای خالی شجاع؛ نادری پیام‌آور کدامیک خواهد بود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۰۶۲

مدافع جدید پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های فولادخوزستان و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت که جدال شاگردان قطبی  و برانکو می‌تواند از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد.

خط دفاع پرسپولیس در این مسابقه در غیاب شجاع خلیل‌زاده دچار تغییر خواهد شد و محمد نادری بازیکن جدید این تیم  زوج سیدجلال حسینی در قلب خط دفاعی سرخ‌های تهران خواهد بود. نادری که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوسته باید زهر حملات تیم فولادخوزستان را کاهش دهد، امری که با توجه به ناهماهنگی او با سید جلال می‌تواند برای پرسپولیس خطرآفرین باشد.

شجاع خلیل‌زاده مدافع ثابت پرسپولیس که در دوران محرومیت این تیم از جذب بازیکن یکی از بهترین نفرات پرسپولیس بود در این مسابقه به علت محرومیت حضور نخواهد داشت و این موضوع بهترین فرصت را برای محمدنادری ایجاد کرده تا بتواند توانایی‌های خود را به رخ برانکو و هواداران پرسپولیس بکشد و نشان دهد که چیزی کمتر از شجاع ندارد و می‌تواند مهره‌ای اثر گذار برای تیم پرسپولیس باشد.

نادری که با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوسته در اولین حضور خود در ترکیب پرسپولیس تلاش خواهد کرد تا نشان دهد جذب او بی‌دلیل نبوده و اصرار برانکو برای انتقال وی از بلژیک به تهران با توجه به توانایی‌های وی بوده است.

باید ببینیم زوج سیدجلال و نادری که برای اولین بار در قلب خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهد رفت چه عملکردی را از خود بر جای می‌گذارد و آیا می‌تواند به استحکام گذشته باشد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز