خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قوچان :

سرمایه‌گذاری در بخش‌خصوصی موجب اشتغال‌زایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۷۲

امام جمعه شهرستان قوچان تاکید کرد: مسئولان باید هرچه سریع‌تر سرمایه‌گذاری در بخش‌خصوصی را انجام دهند تا جوان‌های امروز عزت‌مدارانه زندگی کنند و مشکل بیکاری آنها حل شود.

به گزارش ایلنا از قوچان، حجت‌السلام محمد علی دستجردی با حضور بین اقشار مردم در راعهپیمایی 22 بهمن ضمن اشاره به سرمای شدید هوا اظهار داشت: تمام مردم در این هوای سرد آمده‌اند تا صدای لبیک یا حسین را به جهان برسانند.   

وی همچنین با یاد آوری اینکه وارد چهل و یکمین سال انقلاب شده‌ایم، اذعان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) سال 57 با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در شرایطی  به پیروزی رسید که دشمنان انقلاب از همان سال اول قیام امام(ره)با همه ترفندها و روش‌های مختلف خواستند امام و انقلاب را زمین‌گیر کنند که این خود یک معجزه است. 

  وی تصریح کرد: امروزه ایران در زمینه‌های علمی و تکنولوژی و همچنین مسائل سیاسی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و در منطقه حرف اول را می‌زند که این‌ها همه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدست آمده است.   

دستجردی با عنوان این موضوع که مسئولان امروز کمر بسته‌اند تا به مردم خدمت کنند، گفت: اگر برخی از مسئولان هم بی‌توجهی می‌کنند  و مردم نیز تحمل می‌کنند صرفا برای انقلاب اسلامی و اهداف بلندی است که در نظر دارند. امروز اروپایی می‌خواهند با نشان دادن مسائل جزئی به ما از ما مسائل کلی را دریافت کنند مردم ایران نمی‌گذارند در مسائل قراردادها کوتاه بیاییم.

وی اصلی‌ترین موضوع امروز جامعه را وحدت تلقی کرد و گفت: برخی‌ها ندای غیر وحدتی سر می‌دهند و حرفی غیر از وحدت می‌زنند و  دشمن است که این ندا را سر می‌دهد ولی امروز مردم ما وحدت را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند و سیاسیون بدانند که اگر قرار باشد وحدت را به‌هم بریزند مردم آنها را از صحنه بیرون خواهند انداخت.

دستجردی خطاب به آمریکا خاطرنشان کرد: ترامپ و همه سیاسیون آمریکایی بدانند این مردم از اقتصاد بد خسته نمی‌شوند گرچه سخت است اما تحمل می‌کنند و برای این نظام به میدان می‌آیند .

امام جمعه قوچان همچنین با بیان اینکه از فرماندار و مسئولان این خواسته را داریم تا هر چه سریع‌تر سرمایه‌گذاری‌های بخش‌خصوصی را انجام دهند، اظهار داشت: این خواسته برای آن است که  جوان‌های امروز عزت‌مدارانه زندگی کنند و شغل داشته و مشکل بیکاری برای آنها حل شود.

وی با اشاره به توسعه اقتصادی در استان خراسان رضوی که به همت استاندار به ثمر رسیده، بیان کرد: ما سهم‌مان را باید از این توسعه به نحو کامل دریافت کنیم. اگر مردم داد می‌زنند سهم ما کجاست حق دارند. ما باید امروز تلاش کنیم سهم خود را از این جریانات بدست بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در قوچان با بیان اینکه 45 درصد زائران امام رضا از قوچان عبور می‌کنند، گفت: ما این پتانسیل بزرگ را داریم و از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی درخواست می‌کنیم تا ایستگاه زائرین در قوچان را اجرایی کنند که این موضوع هم در اشتغال‌زایی و هم در خدمت رسانی بهتر به زائرین موثر است.

وی، از قطار مشهد- قوچان - گرگان که از اولویت پولی دولت خارج شده و در مسائل ارزی و سرمایه‌گذاری خارجی باید انجام شود خبر داد و تاکید کرد: خواهش ما از مسئولان این است که پیگیری موجدانه‌ای داشته باشند چراکه این قطار برای ما حیات ایجاد می‌کند و  باید در بودجه دولتی قرار گیرد چون بودجه ارزی زمان مشخصی ندارد و مصرانه  می‌خواهم تا این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز