خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

در مقابل همه سختی‌ها ایستاده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۱۹

استاندار تهران گفت: در طول این 40 سال توانستیم با توجه به همه توطئه‌های استکبار جهانی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در مقابل همه سختی‌ها بایستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن درباره حضور مردم گفت: این انقلاب برای مقاومت، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی از 40 سال قبل به برکت اندیشه‌های امام راحل و خون شهدا شکل گرفته و در ادامه نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری این چنین اقتدارگرایانه در تمام دنیا سربلند کرده است.

وی ادامه داد: در طول این 40 سال توانستیم با توجه به همه توطئه‌های استکبار جهانی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در مقابل همه سختی‌ها بایستیم.

استاندار تهران تصریح کرد: چیزی که امروز شاهد بودیم حضور آگاهانه و حماسی مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های امام و لبیک به مقام معظم رهبری بود که همه اقشار مردم اعم از پیر، جوان و کودک آمدند تا اعلام کنند که در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی که امسال شدت و غلظت بسیار بالایی به خود گرفته ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و انشالله با این وحدت و انسجام و یکپارچگی شرایطی را فراهم کنیم که این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی و بی‌اثر شود.

بند‌پی خاطرنشان کرد: آنچه را که مردم مطالبه کرده‌اند این است همانطور که امروز مسئولان در میان مردم بودند در تصمیم‌گیری‌ها، مسائل و مشکلات مردم را با تدبیر و برنامه‌ریزی برطرف کنند. امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم که عدالت و رفاه اجتماعی را برای همه مردم با بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های قانونی به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز