خبرگزاری کار ایران

سردار کرمی در جمع راهپیمایان:

حتی به مردم دیگر کشورها در بحث امنیت کمک می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۶۲

رئیس پلیس یگان ویژه نیروی انتظامی اظهار داشت: با همدلی و با مشارکت گسترده خود به جایی رسیده‌ابم که علی‌رغم تلاش دشمنان انقلاب پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسن کرمی (رئیس پلیس یگان ویژه نیروی انتظامی) در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران گفت: به امید خدا و به برکت حضور مردم امنیت در داخل کشور بسیار خوب است و این امنیت و همچنین توانایی‌هایی که در این خصوص داریم، باعث شده که حتی به مردم دیگر کشورها که درخواست کمک در حوزه امنیت دارند نیز کمک می‌کنیم. خوشبختانه در سایه این امنیت و در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی این پیشرفت‌ها کم نظیر و بی‌نظیر است.

وی در ادامه افزود: این جایگاه که به آن رسیده‌ایم علل و عوامل گسترده‌ای دارد که یکی از مهمترین علل آن تبعیت مردم از رهبری است. این مردم با اتحاد و انسجام خود مراحل سختی را پشت سر گذاشته‌اند و با همدلی و با مشارکت گسترده خود به جایی رسیده‌ابم که علی‌رغم تلاش دشمنان انقلاب پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم.

سردار کرمی اضافه کرد: خوشبختانه همکاران من در نیروی انتظامی فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ایجاد آرامش و امنیت داشته‌اند و هنوز نیازی به حضور یگان‌های ویژه نیست اما یگان‌های ویژه آمادگی کامل را برای انجام عملیات دارند.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: نقطه اصلی که می‌تواند به برنامه‌ها و پیشرفته توسعه کشور و اتحاد و انسجام مردم کمک کند نزدیک بودن به آرمان‌های امام و انقلاب است و خوشبختانه امروز اتحاد و انسجام مردم را بسیار زیاد می‌بینیم و مردم هیچ فاصله‌ای از آرمان‌های امام و انقلاب نگرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز