خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خبر داد:

لزوم بروز بودن دانش و تجهیزات یگان ویژه در انجام ماموریت‌های محوله

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۰۸

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: تلاش های گسترده دشمنان، برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیانگر اقتدار ایران اسلامی و تأثیرگذاری چشمگیر آن در منطقه و جهان است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان فارس با بیان اینکه یکی از توطئه های اصلی دشمنان کشور پاشیدن بذر ناامیدی بین مردم و گرفتن روحیه نشاط از آنان است، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ادعا می کنند که جمهوری اسلامی نمی تواند جوابگو نیازها و خواسته های مردم ایران باشد در صورتی که این گونه نیست و حضور میلیونی مردم در مناسبت های ملی مذهبی کشور گواه بر بطلان این ادعا است.

وی به توانمندی و موفقیت های امروز جمهوری اسلامی ایران و نیز توطئه های دشمنان بر علیه کشورمان اشاره و بیان کرد: تلاش های گسترده دشمنان و هزینه کردن مبالغ هنگفت توسط آنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیانگر اقتدار ایران اسلامی و تأثیرگذاری چشمگیر آن در منطقه و جهان است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور است اما پلیس به هیچ وجه اجازه عرض اندام به آنان را نمی دهد و مقتدرانه با هرگونه تلاش برای اختلال در نظم و امنیت کشور برخورد می کند.

کرمی در ادامه به اهمیت آموزش در ماموریت های یگان ویژه ناجا اشاره و عنوان کرد: همواره بحث آموزش حرف اول را در زیر ساخت مجموعه های نظامی زده و کارکنان این یگان می بایست از معلومات و علوم تخصصی ویژه ای نسبت به محیط های جغرافیایی و شرایط زیستی و تجهیزات به روز مختلف برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: مجموعه عملیاتی یگان ویژه باید در تمامی لحظات برای اجرای ماموریت‌های محوله در چارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشد که این امر بدون توجه به موضوع آموزش و مرور آموزش‌های فراگرفته شده،محقق نخواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی، انعطاف پذیری و تغییر تاکتیک در برنامه ریزی و انجام ماموریت های مردم محور را ضرورت یگان های ویژه اجتماع محور خواند و یادآور شد: رویکرد اجتماعی یا همان همراه سازی شهروندان و سهم دهی به آنان در حوزه امنیت اجتماعی باید همواره مورد تبیین قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان ضمن تقدیر از عملکرد واحد های این یگان در ماموریت های اخیر، خاطرنشان کرد: تمام موفقیت‌هایی که امروزه در پلیس ویژه در راستای اجرای ماموریت‌های محوله عملی می شود حاصل آمادگی همه جانبه نیروهای این مجموعه عملیاتی است که بی‌تردید انجام برنامه‌های تخصصی و آموزشی به روز در کنار حفظ روحیه ایثار گری و ولایتمداری موجب دست یابی به این موقعیت ارزشمند یگان ویژه در سطح نیروهای مسلح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز