خبرگزاری کار ایران

از سوی سردار کرمی؛

راهبردهای اصلی یگان‌های ویژه ناجا تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۶۰۶

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: فضای انقلابی و جهادی، اشراف اطلاعاتی، مدیریت دانش و انتقال تجربه از راهبردهای اصلی یگان‌های ویژه ناجا است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان رؤسا و مدیران یگان‌های ویژه سراسر کشور، اظهارداشت: لازمه موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله، داشتن روحیه و تفکر انقلابی گری در برابر تفکر غربی‌ها است که می‌بایست آن را در سطح جامعه بسط و گسترش داد.

وی درباره شاخصه‌های مهم انقلابی گری، اظهار کرد: پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، هدف‌گیری مستمر آرمان‌ها و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمنان و تبعیت نکردن از آنها و تقوای دینی و سیاسی از شاخص‌های مهم انقلابی‌گری است که جوانان امروزه بایستی در اجرای چنین شاخصه هایی ثابت‌قدم باشند.

این مقام ارشد یگان‌های ویژه ناجا، به هفته دفاع مقدس اشاره و اذعان کرد: دفاع مقدس حادثه مهمی در تاریخ ایران اسلامی است که در امتداد نهضت عاشورا قرار گرفته و گنجینه عظیمی است که می توان از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: فضای انقلابی و جهادی، اشراف اطلاعاتی، مدیریت دانش و انتقال تجربه از راهبردهای اصلی یگان‌های ویژه ناجا است که با اجرای این راهبردها با هر گونه تهدیدات مقابله خواهیم کرد و در این رابطه برنامه ریزی مناسبی باید داشته باشیم.

وی بیان داشت: تاکنون چندین سال است که یگان‌های ویژه در بین نیروهای نظامی و انتظامی در سطح اول کشور قرار گرفته‌اند و این مقام همان انضباط و اقتدار این نهاد انقلابی را می‌رساند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: اگر به توسعه روحیه معنوی توجه نکنیم قطعا در روند انجام ماموریت‌ها و تحقق اهداف با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد پس باید این روحیه مهم را در خود تقویت کرده و همواره آن را ارتقاء دهیم.

سردار کرمی در خاتمه گفت: باید تلاش کنیم با توجه به نوع ماموریت‌های حساس یگان ویژه، توان این یگان را به چندین برابر افزایش دهیم تا در کمترین زمان ممکن، ماموریت‌های محوله خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز