خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان خبرداد:

اجرای ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج درمناطق مختلف استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۲۹

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای ۶۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان خبر داد و گفت: هزینه اجرای این ۷۲ طرح بیش از ۵ میلیارد تومان است که از محل قرارگاه خاتم تامین شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در آیین رونمایی از ۷۲ طرح محرومیت‌زدایی در سالن جلسات ولایت سپاه با تبریک هفته بسیج گفت: ملت شریف ما در این ۴۰ سال در مقابل تمامی هجمه‌هایی که دشمن به کشورد وارد کرد، ایستادگی کرده اند و امروز وظیفه ماست که برای مردم جان فدا کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه از آغاز سال 92 تا پایان سال 96 سپاه استان توانست ۲۷۷ پروژه عمرانی را تکمیل کند، گفت: این پروژه‌ها با هزینه 4 میلیارد و 140‌ میلیون تومان تکمیل شده است و البته کمک‌های مردمی و استانی هم برای تکمیل این پروژه‌ها بوده است و رقم فوق فقط هزینه سپاه است.

وی از شناسنامه‌دار شدن 44 گروه جهادی سخن‌ گفت و افزود: این کار برای ساماندهی گروه‌های جهادی صورت گرفته است؛ ما در زنجان به کمک بیشتری نیاز داریم انتظار داریم که به استان نگاه ویژه ای بشود.

سردار کرمی با اشاره به طرح محرومیت زدایی و در راستای اشتغال زایی اظهار کرد : امسال در بین طرح های انجام شده ۷۰۰نفر تیم پزشکی به مناطق حاشیه نشین شهر و روستا اعزام شده است؛ از سال 92 تا پایان 96 حدود 31 میلیارد تومان از طریق بسیج سازندگی تسهیلات ارائه شده و 5 هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هزینه اجرای این 72 طرح را بیش از 5 میلیارد تومان برشمرد که از محل قرارگاه خاتم تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز