خبرگزاری کار ایران

سردار مهری:

مشکلات اقتصادی خللی به اراده مردم وارد نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۲۸

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: اگرچه مردم دچار مشکلات اقتصادی در معیشت خود هستند، اما این مسائل خللی به اراده مردم وارد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سردار تقی مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب ما پایه‌گذاری برای برچیده شدن استکبار در جهان بود، در واقع انقلاب اسلامی ما استمرار حرکت به سمت یکتاپرستی و برقراری عدل و برچیده شدن استکبار است.

وی در ادامه گفت: پلیس راهور طرح ترافیک خود را از روز گذشته آغاز کرده و در تمام شهرهایی که راهپیمایی در حال برگزاری است حضور فعال دارد.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به حضور مردم ادامه داد: امروز در تهران نیز شاهد هستیم که مردم حضور پرشکوه و بی‌نظیری را دارند و از ساعت‌های قبل از آغاز مراسم در راهپیمایی شرکت کردند.

سردار مهری تصریح کرد: مردم کشورمان با حضور خود در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ثابت کردند که پیرو آرمان های انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند و به مقام معظم رهبری نیز پایبند هستند. قطعا مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را به حساب اسلام نخواهند گذاشت و تاکنون نیز نگذاشته‌اند و این مسئله بسیار مهمی است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: استقرار نظام اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی است و امیدواریم این راهپیمایی را که امروز شاهد هستیم، مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی و اتصال این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی باشد.

وی با بیان اینکه همانطور که در سال‌های اول انقلاب شاهد بودیم نظام استکبار در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، اما موفق نشد، گفت: اگرچه مردم دچار مشکلات اقتصادی در معیشت خود هستند، اما این مسائل خللی به اراده مردم وارد نمی‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برای آسایش مردم عزیز که در راهپیمایی امروز شرکت کردند محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده است و حتی برای برخی از مردم که قصد مسافرت دارند نیز تمهیداتی اندیشیده شده است. مردم می‌توانند با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تماس گرفته و از مسیرهای جایگزین مطلع شوند.

وی به مردم توصیه کرد: در صورتی که برای شرکت در مراسم راهپیمایی از وسیله شخصی خود استفاده می کنند، حتما خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز پارک کنند. امروز عابرین پیاده جمعیت زیادی دارند و از رانندگان درخواست می‌کنیم احتیاط لازم را در رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز