خبرگزاری کار ایران

دعوت سپاه قدس گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۴۰

سپاه قدس گیلان در بیانیه ای از مردم استان برای حضور در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامی در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقراری عدالت اجتماعی در عرصه‌های مختلف و رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و صنعتی و فناوری و سایر اقدامات اصلاحی و خدمات شایسته در کشور، کارنامه‌ای درخشان را از خود بجای گذاشته است.
ملت غیور ایران اسلامی پس از چهار دهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با افتخار به گذشته و امید به آینده همچنان در صحنه مبارزه حضور دارند.
ما با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» توانستیم انقلاب را به پیروزی رسانیم و نظام اسلامی را تشکیل دهیم و با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب ایستادگی کردیم و خواهیم توانست تمدن‌ نوین اسلامی را محقق نماییم.
سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم گیلانیان دعوت می کند تا با حضور با در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز