خبرگزاری کار ایران

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات به ایلنا خبر داد؛

جزئیات آخرین جلسه شورا / بیانیه قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۳۸

در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات٬ با حضور دبیرکل سازمان عدالت و آزادی٬ اعضاء شورا٬ این سازمان با رأی اکثریت اعضا به عضویت در شورای هماهنگی پذیرفتند.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از بیانیه این شورا جهت قدر دانی از حضور با شکوه ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

محمد خون‌چمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در روز یکشنبه عنوان کرد: در این جلسه با حضور دبیرکل سازمان عدالت و آزادی٬ اعضاء شورا این سازمان با رأی اکثریت اعضا به عضویت در شورای هماهنگی پذیرفتند.

وی افزود: همچنین در این جلسه بیانیه‌ای جهت قدر دانی از حضور با شکوه ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تنظیم گردید.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجدید بیعتی دوباره را با آرمان‌ها ی انقلاب اسلامی به عمل آورد. حضور شکوه‌مند اقشار مختلف مردم و گروه‌های مختلف سیاسی در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب مهر تاییدی بود بر این واقعیت، که به رغم تبلیغات و سخنان سست انحصارطلبان، ۲۲ بهمن در انحصار هیچ جریان و گروهی نیست و به قاطبهٔ ملت با گرایش‌های سیاسی گوناگون تعلق دارد.

شورای هماهنگی جبههٔ اصلاحات بر خود لازم می‌داند از تمامی عزیزانی که علیرغم گلایه مندی‌ها با حضور مسئولانه خود بار دیگر شورو شعور و علاقه خویش در دفاع از مصالح ملی را به نمایش گذاشتند، صمیمانه سپاسگزاری نماید.

در قبال این نمایش عزم ملی در دفاع از انقلاب ومنافع ملی، انتظار می‌رفت با رفع حبس وحصر‌ها راه برای حضور همه فرزندان ودلسوزان نظام در دفاع و صیانت از دستاوردهای انقلاب و منافع ملی، فراهم شود. متاسفانه نه تنها این امید به بار ننشست که درکمال ناباوری پس از جشن‌های دههٔ فجر انقلاب اسلامی شاهد اعلام موضع مسولین قوهٔ قضائیه در اعمال محدودیت‌های رسانه‌ای نسبت به رئیس دولت ۸ سالهٔ اصلاحات بودیم.

شورای هماهنگی جبههٔ اصلاحات ضمن ابراز تاسف و نگرانی عمیق از اِعمال محدودیت‌های ناروا نسبت به چهرهٔ تابناک اصلاحات و فرزند فاضل و معنوی بنیانگذار جمهوری اسلامی جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، از کسانی که سعی دارند به هر بهانه‌ای به زعم خود سرمایه‌های ملی را از قطار انقلاب پیاده کنند سئوال می‌کند که کجای این اقدامات با سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی اعلام شده از سوی رهبری معظم انقلاب همخوانی دارد؟ در حالیکه منطقه و جهان اسلام در آتش اقدامات گروه‌های تکفیری می‌سوزد و توطئه‌های پیدا و پنهان قدرت‌های تمامیت خواه بین المللی در ایجاد تفرقه در جهان اسلام به اوج خود رسیده و مجموعهٔ این عوامل منجر به تشدید سوء تفاهمات دنیای غرب نسبت به اسلام گردیده است، در چنین شرایطی بجای آنکه منادی گفت‌و‌گوی تمدن‌ها بعنوان سفیر صلح ومعرف چهره رحمانی وعقلانی اسلام به فراسوی جهان اعزام گردد، شاهد این گونه تصمیمات نسنجیده هستیم که براساس آن وی در رسانه‌های داخلی نیز سانسور می‌گردد.

از آنجاکه در اعمال اینگونه محدودیت‌ها، به نحو مبهم وغیر شفاف به تصمیمات شورای عالی امنیت ملی نیز اشاره می‌شود از رییس و دبیر محترم این شورا نیز می‌خواهیم به نحو صریح در قبال اینگونه نسبت دادن‌ها اعلام نظر نمایند تا ملت در تشخیص مسولین ومراجع این نوع اقدامات دچار اشتباه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز