خبرگزاری کار ایران

ستاری:

به بودجه دولت اتکا نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۵۹

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص بودجه این معاونت گفت: به دنبال تصویب ۷۰ میلیون دلار بودجه از منابع صندوق توسعه ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس گفت: من هر ماه از شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید می‌کنم، بر همین اساس به این نتیجه رسیده‌ایم که خانواده خوبی از این مجموعه دور هم جمع شده‌اند و اکوسیستم مناسبی در حوزه فناوری کشور ایجاد شده است.

ستاری اضافه کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، گسترش شبکه نخبگان و کمک به شرکت‌های بخش خصوصی است و مطمئن هستیم در آینده کشور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان خواهد رفت. امروز نهال جوان اقتصاد دانش‌بنیان بزرگ شده و تمرکز ما روی توسعه اکوسیستم مناسب فناوری است.

او افزود: منابع انسانی خوبی در کشور وجود دارد از این رو ما برنامه‌های جدی برای سال آینده داریم  البته فقط به بودجه دولت اتکا نمی‌کنیم. زیرا به دنبال این هستیم از طریق بخش خصوصی بودجه‌مان را تامین کنیم. البته در حال حاضر هم  به کمک بخش خصوصی می‌توانیم ۱۰ برابر بودجه دولتی خود را تأمین کنیم. 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به دنبال تصویب بودجه ۷۰ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی برای شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم و این موضوع برای مقابله با تحریم‌ها و کمک به بازارسازی شرکت‌های دانش‌بنیان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز