خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

با تدبیر دولت تدبیر و امید در جبهه غرب شکاف ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۰۰

فرماندار آستارا در مراسم یادواره 44 شهید بخش مرکزی و شهر لوندویل اظهار کرد: با تدبیر دولت تدبیر و امید در جبهه غرب شکاف ایجاد شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی و شهر لوندویل در مسجد فاطمه زهرای این شهر با حضور امام جمعه، فرمانده‌هان سپاه و نیروی انتظامی، بخشدار، رؤسای ادارات، معاونت سیاسی فرمانداری و جمعی از مردم لوندویل و آستارا برگزار ‌شد.

حسن رستم‌زاد در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی و شکرگزاری به درگاه خداوند منان از اینکه افتخار خدمت‌رسانی به مردم فرهیخته این خطه سرسبز را نصیب او کرده، گفت: بنده در حقیقت طی این مدت کوتاهی که به شهرستان آستارا آمده‌ام، بدنبال فرصتی بودم تا به خدمت مردم شریف شهر لوندویل برسم که در واقع با همت سپاه پاسداران و برپایی این یادواره بزرگ و معنوی، توانستم به خدمت شما عزیزان برسم و محضر مبارک‌تان عرض ادب و احترام داشته باشم.

وی در ادامه با تبریک ایام دههفجر و همچنین با تسلیت ایام فاطمی ه و شهادت خانم فاطمه زهرا(س) گفت: زبان از بزرگی و عظمت شهیدان قاصر و در تعریف شهید و شهادت گفتن، حداقل زبان بنده الکن است، اما اگر بخواهم به صورت کلی به قضایا نگاهی بیندازم باید عرض کنم که ما در صدر اسلام دو شهید والا مقام داریم که دِین بزرگی بر گردن مسلمانان دارند.

یکی حضرت سیدالشهدا حمزه عموی گرامی پیامبر اسلام که در اوج جاهلیت عرب به دین مبین اسلام گروید و شهید شد و دیگری حضرت سیدالشهدا امام‌حسین(ع) که خون خود و عزیزانش را تقدیم خداوند کرد تا هم دین خدا را از خطر انفعال نجات دهد و هم الگویی برای آینده‌گان باشند.

رستم زاد افزود: وقتی امام حسین در آخرین روزهای نزدیک به شهادت‌شان ندای «هل من ناصر…» را سر دادند، آیا در آن لحظه از دشمن‌شان یاری می‌خواستند؟ واضح است که نه؛ چرا که ایشان آن جمله عجیب را برای ماندگاری و ثبت در تاریخ فرمودند و وقتی هم که ما نگاهی اجمالی به انقلاب اسلامی‌مان می‌اندازیم، می‌بینیم که یاران امام خمینی جوانان عاشقی بودند که الگویشان فقط امام حسین و مکتب شریف‌شان بود.

فرماندار آستارا در ادامه گفت: بعد از انقلاب هم غرب به سرمداری امریکا به تمام ارزش‌های ما حمله کرد و با تحریک صدام یاغی، هشت سال تمام یک جنگ نابرابر را به ما تحمیل کرد باز می‌بینیم که در طول آن هشت سال، همان جوانانِ پروش یافته در مکتب حسین بودند که با مقاومت و با شهادت‌شان حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانه ندادند. کسانی ما اینک از آنها بنام شهید، جانباز، ایثارگر، آزاده و مفقود‌الاثر یاد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی پازل‌های تاریخی را کنار هم می‌گذاریم، می‌بینیم کشورهای غربی و در رأس آنها امریکا و هم پیمان صهیونیست‌اش اسرائیل، درست مثل صدر اسلام که یهودیان با دشمنان پیامبر هم‌پیمان شدند و «جنگ احزاب» را راه انداختند، امروز نیز جنگی شبیه به جنگ احزاب راه انداخته‌اند تا به خیال خام خود اسلام را شکست دهند ولی جوانان پرورش یافته در مکتب حسینِ فاطمه این امکان را به خصم نداده و از این به بعد هم نخواهند داد.

رستم زاد ضمن تأکید بر اینکه ما امروز به معنای واقعی جنگ احزاب دیگری را تجربه می‌کنیم، افزود: امریکا امروز می‌خواهد از طریق نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی به کشورمان فشار بیاورد و می‌خواهد دنیا را علیه ما بسیج کند ولی الحمدالله شاهد آن هستیم که سیاست‌های دولت تدبیر و امید توانسته در جبهه غرب شکاف ایجاد کند.

وی تصریح کرد: هر چند که هیچ‌کدام از آنها قابل اعتماد نیستند و شخصی مثل ترامپ را روی کار می‌آورند تا به زیر تمام تعهدات‌شان بزند ولی ما هم دیدیم با سیاست‌های حسن روحانی و رهنمود‌های رهبر انقلاب تا حدودی شکاف بزرگی در جبهه دشمن ایجاد شد.

فرماندار آستارا با تأکید بر اتحاد همه ایرانیان گفت: آنچه ملت ایران را در برابر دشمن ایمن خواهد ساخت و او را سراپا نگه خواهد داشت، اتحاد و همدلی و انسجامی هست که باید بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد و روز به روز هم محکم‌تر شود، چراکه اراده الهی هم بر این قرار گرفته که اگر مسلمانان وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، یقیناً بر دشمنان خود پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز