خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

تفت ظرفیت‌های خوبی برای توسعه گردشگری در استان دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۳۳

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تفت گفت: تمرکز این شهرستان بر توسعه گردشگری و پایداری جمعیت در مناطق روستایی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی در نشست شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به مرور 40 سال گذشته و ترسیم مسیر آینده گفت : در حال حاضر لازم است با نگاه به نقاط ضعف و قوت و مرور دوباره اهداف و آرمان های انقلاب، یادآور شویم نگاه مردم به آینده با چه رویکرد و شعاری بوده و در همان مسیر برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

طالبی با تاکید بر همدلی و کنار گذاشتن دیدگاه ها و سلیقه های مختلف یادآور شد: شهرستان تفت به واسطه نزدیکی به مرکز استان ظرفیت های خوبی برای توسعه در بخش‌های مختلف به ویژه گردشگری دارد و ضروری است با تمرکز بر پایداری جمعیت به رفع مشکلات و تقویت زیرساخت های روستایی در این شهرستان پرداخته شود.

استاندار یزد بیان کرد: طرح های خوبی برای تامین آب آشامیدنی روستاها در حال پیگیری است و برنامه هایی که در روستاها انجام می گیرد باید با هدف هدایت تسهیلات حمایتی دولت به سمت توسعه و فعال سازی سرمایه های موجود باشد.

به گزارش ایلنا، همزمان با دهه فجر تعداد 123 پروژه با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال و اشتغال 149 نفر در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز