خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار گیلان؛

چندین پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در فومن به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۱۶

همزمان با دهه مبارک فجر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان چندین پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی را در شهرستان فومن افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از فومن، در سفر علی اوسط اکبری‌مقدم به شهرستان فومن، فاز دوم کارخانه تولید آب معدنی واقع در روستای فوشه از توابع بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با ۱۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی راه اندازی شد و ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بطری در روز را ایجاد کرد.

همچنین پروژه های گازرسانی به 4 روستا با 490 میلیون تومان اعتبار و 12.5 کیلومتر آسفالت معابر روستایی با صرف هزینه یک میلیارد و 750 میلیون تومان امروز در شهرستان فومن افتتاح شدند.

واحد مرغداری روستای پیش حصار از توابع بخش مرکزی شهرستان فومن با ظرفیت تولید ۲۵ هزار قطعه‌ از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در پنجمین روز از دهه مبارک‌فجر است که با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی از سوی بخش‌خصوصی و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی دولت به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این مرغداری برای ده نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفت.

امسال در شهرستان فومن همزمان با دهه فجر، ۶۱ پروژه با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز