خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

زمینه اشتغال ۴ هزار و ۷۳ نفر فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۶۰

با سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در بخش‌های مختلف در این استان صورت گرفته است، زمینه اشتغال ۴ هزار و ۷۳ نفر فراهم شده‌ است.

استاندار لرستان روند روبه رشد در سرمایه‌گذاری استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در بخش‌های مختلف در این استان صورت گرفته است، زمینه اشتغال ۴ هزار و ۷۳ نفر فراهم شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، هوشنگ بازوند عصر امروز در آئین بهره‌برداری از پل پیامبر اعظم(ص) در این شهرستان اظهار داشت: باید توجه داشت سیمای یک شهر تاثیر مهمی در افزایش جذب سرمایه سرمایه‌گذاران دارد و این خود موجبات رغبت سرمایه‌گذاران در ورود به بازارهای این شهر را فراهم می‌کند.

وی از افتتاح ۱۴۸ پروژه در شهرستان بروجرد خبر داد و اظهار کرد: افتتاح محور کمربندی بروجرد و پل پیامبر اعظم(ص) این شهرستان به عنوان مهم‌ترین طرح‌های در دست بهره‌برداری است.

استاندار لرستان با تاکید بر افزایش اعتبارات استانی، افزود: با همت دولت‌مردان و تخصیص اعتبارات لازم به این پروژه‌ها در آینده شاهد افتتاح این طرح‌ها هستیم که در این راستا از ۱۴۸ پروژه در دست افتتاح این شهرستان یک‌هزار و ۵۲۹ واحد مسکن مهر امروز به بهره‌برداری رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

بازوند روند روبه رشد در سرمایه‌گذاری استان را مطلوب توصیف و عنوان کرد: با سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در بخش‌های مختلف در این استان صورت گرفته است، زمینه اشتغال ۴ هزار و ۷۳ نفر فراهم شده‌ است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه پل پیامبر اعظم(ص) بروجرد آن را طرحی مهم ارزیابی و عنوان کرد: ایجاد سازوکار مناسب برای برنامه‌ریزی در جهت رفع مشکلات شهر از جمله مهم‌ترین وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها است که با استفاده از تعامل بین خود به حل مشکلات پیش روی در حوزه مدیریت شهری بپردازند.

استاندار لرستان مسئولیت مهم شهرداری را برنامه‌ریزی برای ایجاد آرامش در شهر توصیف و خاطرنشان کرد: اگر شهرداری برای مدیریت شهری برنامه‌ریزی نکند، ممکن است خود مردم وارد کار شوند که به دلیل ناکارآمد بودن تصمیم‌گیری‌ها، اختلال در نظام شهری ایجاد می‌شود.

بازوند یادآور شد: مردم نیازمند زندگی در فضایی آرام و به دور از تنش‌های محیطی هستند که ایجاد چنین فضایی بر عهده شهرداری است که با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی بتواند موانع آسایش مردم را برطرف کند.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مردم را حاکمان اصلی این انقلاب خواند و افزود: ملت ایران با رهبری امام راحل(ره) توانستند شیرازه حکومت ستم‌شاهی را در هم پیچد و با صلابت به جهانیان ثابت کردند که توان اداره نظام و مملکت را دارند. استاندار لرستان آراء مردم در نظام اسلامی را تعیین کننده دانست و افزود: علی‌رغم سر دادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی توسط مردم امام همواره تاکید داشته که این شعار باید به عینیت برسد بنابراین با انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ مردم آگاه ایران اسلامی با امضای این شعار خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز