خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا عنوان کرد:

بانوان در تربیت و تعلیم جامعه پیشتاز باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۶۵

فرماندا آستارا بیان کرد: بانوان در تربیت و تعلیم جامعه پیشتاز باشند و نقش کلیدی خود رادر تعالی جامعه ایفاد نمایند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در کارگاه آموزشی اصول تغذیه و شناسایی کالاهای استاندارد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: بانوان باید در تربیت و تعلیم جامعه پیشتاز باشند و نقش کلیدی خود را  در تعالی جامعه ایفاد کنند.

حسن رستم‌زاد ادامه داد: تحولاتی که در حوزه بانوان و حضور در صحنه‌های مدیریتی بعد از انقلاب اسلامی ایران بوجود آمد بسیار شگرف است و این از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور سازمان‌های مردم نهاد در جامعه بانوان می‌تواند نقش مهمی در بازگو کردن توانمندی‌های بانوان و همچنین نظام‌مند کردن فعالیت‌های آنان در جامعه داشته وباالگو قرار دادن حضرت زینب(س) و ادامه راه ایشان بسیاری از مشکلات و آسیب های جامعه رفع خواهد شد.

رستم زاد اضافه کرد: زنان مظهر تحقق آمال بشر هستند و بانوان در تعالی معنوی جامعه بیشترین و تاثیرگذارترین نقش را اجرا می کنند زیرا همه مدیران و مسئولان جامعه پرورش‌یافته مادران هستند و نقش آنان بی‌بدیل است. تربیت باید همراه با نشاط و شادی باشد تا بتواند اثرات بلندمدت و مطلوب برکودکان داشته باشد .

فرماندار آستارا ضمن تاکید بربهره مندی از ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مدیریتی شهرستان اضافه کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی  که 8 سال به‌طول انجامید که از افتخارات و سرمایه‌های  کشورمان  محسوب می‌شوند بانوان نقش اساسی  در امداد رسانی و حمایت در پشت جبهه‌ها داشتند.

رستم‌زاد در ادامه  کارگاه آموزشی اصول تغذیه و شناسایی کالاهای استاندارد افزود: با توجه به اهمیت تغذیه در خانواده‌ها و کنترل بیماری هایی که اکنون در جامعه به دلیل تغذیه های نامناسب افزایش یافته است، مادران خانواده در خط مقدم هستند و باید با افزایش آگاهی مانع از رشد این امراض و افزایش سلامت خانواده که همان سلامت جامعه را شامل می شود فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز