خبرگزاری کار ایران

فریبا:قطر توانست چشم‌ها را به خود خیره کند

درخصوص حضور بازیکنان جدید استقلال از ما نظر نخواستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۳۴۸

بهتاش فریبا عضو کمیته فنی استقلال اعلام کرد اعضای کمیته هیچ نقشی در حضور بازیکنان جدید این تیم ندارند

به گزارش ایلنا،بهتاش فریبا عضو کمیته فنی استقلال اعلام کرد اعضای کمیته هیچ نقشی در حضور بازیکنان جدید این تیم ندارند ولی اظهار امیدواری کرد آنها موفق باشند. با وی درخصوص شرایط تیم، سرنوشت کمیته فنی و همچنین قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا همکلام شدیم.

استقلال باید در اولین گام به مصاف پیکان برود. شرایط این تیم را پیش از این بازی چطور ارزیابی می‌کنید؟

فکر می‌کنم استقلال توانسته بازیکنان مورد نیازش را در نقل و انتقالات به خدمت بگیرد. آن‌طور که من شنیدم اکثر بازیکنانی که مدنظر کادر فنی این تیم بوده‌اند، جذب شده‌اند. امیدوارم یک نیم‌فصل بسیار خوب در انتظار استقلال باشد.

دو بازیکن خارجی نیز به نام اسماعیل و پاتوسی جذب استقلال شدند نظرتان چیست؟

از عملکرد آنها اطلاعی ندارم زیرا ما هم مثل شما از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که چنین بازیکنانی را استقلال به خدمت گرفته است.

یعنی اینکه هیچ نظری از کمیته فنی استقلال گرفته نشد؟

هیچ نظری از ما نخواستند و ما در جریان آمدن این نفرات نیستیم. امیدوارم آنها در استقلال عملکرد خوبی داشته باشند و رضایت هواداران را جلب کنند. همین برای ما کافی است. البته من فیلم بازی‌های اسماعیل و پاتوسی را دیدم البته فیلم‌ بازی‌های آنها جدید است و زیاد مربوط به گذشته نمی‌باشد و این نشان می‌دهد که می‌توان روی آنها حساب باز کرد.

چرا کمیته فنی تشکیل جلسه نمی‌دهد؟

ما بیش از یک ماه است که هیچ جلسه‌ای در کمیته فنی نداشته‌ایم. شما این سوال را از آقای فتحی بپرسید که کمیته فنی چه وقتی جلسه دارد. زیرا ما از هیچ موضوعی اطلاع نداریم.

استقلال می‌تواند پیکان را شکست دهد؟

استقلال توانایی انجام این کار را دارد زیرا که تیمش شرایط خوبی دارد و اگر همین روند را ادامه دهد، در نیم‌فصل دوم مدعی خواهد بود.

این روزها اصغر حاجیلو سرپرست تیم هم در بستر بیماری است و شایعه شده شاید شما این سمت را عهده‌دار شوید چنین چیزی صحت دارد؟

امیدوارم اصغر هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد و باز هم در خدمت مجموعه استقلال باشد. به دلیل مشغله کاری که دارم، نمی‌توانم در این سمت باشم اما همیشه آرزو می‌کنم استقلال بتواند خوب بازی کند و هواداران را خوشحال کند.

قطر هم قهرمان جام ملت‌های آسیا شد فکرش را می کردید؟

پیش‌بینی من این بود که قطر امسال یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز خواهد بود. آنها به تیم‌های دیگر نشان دادند که باید روی آنها حساب باز کرد. تیم منظم و بابرنامه‌ای بودند و توانستند چشم‌ها را به خود خیره کنند. این نشان می‌دهد که باید برنامه‌ریزی کنیم تا موفقیت را کسب کنیم.

کی‌روش هم از فوتبال ایران رفت. به نظرتان فوتبال ایران ضرر خواهد کرد؟

کی‌روش مربی خوبی بود و توانست نتایج خوبی هم با تیم ملی بگیرد. جواب این سوال را باید در درازمدت داد که آیا با رفتن کی‌روش فوتبال ایران ضرر خواهد کرد یا خیر؟ البته من این اعتقاد را دارم هر مربی بعد از  کی‌روش به ایران بیاید دچار مشکل خواهد شد. کی‌روش برای تیم ملی ایران نام خوبی داشت و اگر قرار است مربی ایرانی بیاوریم، تنها دو سه مربی هستند که می‌توانند جایگزین کی‌روش شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز