خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان مطرح کرد:

لایروبی رودخانه قشلاق با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۳۳۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: لایروبی رودخانه قشلاق ، با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان توسط شرکت آب منطقه ای کردستان انجام شد.

به گزارش ایلنا، کامران خرم اظهار کرد: بارش‌های سال آبی‌جاری باعث شد قسمتی از عرشه پل تاریخی موسوم به پل شیخ سنندج در محدوده پل شیخ که یک اثر تاریخی و میراث فرهنگی شهر سنندج است، دچار ریزش شد.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای کردستان نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ضمن برگزاری جلسه با همکاران مرتبط به منظور لایروبی و پاکسازی بالادست و ما بین دو پل قدیم و جدید و پایین دست پل جدید، دستورات لازم را صادر و از روز پنج شنبه هفته گذشته تاکنون در محل مورد نظر و با استفاده از ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی زنجیری این شرکت و چند دستگاه کمپرسی متعلق به شهرداری و استفاده از تجارب چندین کارشناس مرتبط در محل حضور داشته و مشغول لایروبی و پاکسازی رودخانه است.

خرم تصریح کرد: علیرغم نبود اعتبار مصوب و با توجه به اهمیت حفظ بنای تاریخی پل شیخ و در راستای مسئولیت اجتماعی و عام المنفعه این شرکت، انجام عملیات مذکور تاکنون بیش از 100 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

بدیهی است به جهت جلوگیری از تخریب تأسیسات زیربنایی نیز با ادارات راهداری، شرکت گاز و مخابرات هماهنگی های لازم از طریق امور منابع آب شهرستان سنندج بعمل آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز