خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهرستان آمل مطرح کرد:

نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی به یادماندنی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۱۳

دبیر خانه کارگر شهرستان آمل، با بیان اینکه نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی به یادماندنی است، گفت: تشکل‌های کارگری همراه با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «هادی رضازاده» دبیر خانه کارگر شهرستان آمل، در مراسم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خانه کارگر، اظهار داشت: کارگران نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تداوم آن داشتند.

وی با بیان اینکه کارگران در روزهای سخت مبارزه با رژیم ستم شاهی، همراه با مردم در میدان بودند، گفت: وظیفه امروز ما این است که ضمن گرامیداشت باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، در راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب قدم برداریم.

این فعال کارگری با بیان اینکه کارگران بعد از پیروزی انقلاب در دو سنگر تولید و جبهه‌های حق علیه باطل فعالیت داشته‌اند، افزود: در حال حاضر کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه کارگران در زمان جنگ حتی حاضر می‌شوند که افزایش حقوق نداشته باشند، گفت: باتوجه به اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس را دارند.

رضازاده در ادامه گفت: متاسفانه امروزه به سبب فشارهای اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده کارگران و بازنشستگان به لحاظ معیشتی در شرایط سختی قرار دارند .بنا به فرموده امام راحل خواسته‌های کارگران زیاد نیست و آنها به دنبال حداقل‌های زندگی خود هستند و این حداقل را نباید از آنها دریغ کرد.

این فعال کارگری با بیان اینکه تشکل‌های کارگری همراه با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهند کرد، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نشان دهنده عشق و ارادت ما به اسلام و انقلاب و پیروی از امام و رهبری است در عین حال امیدوارم مسولین چاره‌ای برای وضعیت زندگی کارگران بیاندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز