خبرگزاری کار ایران

«٣٠ دى ٩٥» و «ملکه زیبایی لی نِین» روی صحنه می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۰۷

«٣٠ دى ٩٥» و «ملکه زیبایی لی نِین» در پردیس تئاتر سپند روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، «٣٠ دى ٩٥» به تهیه‌کنندگى امید معلم و کارگردانى احسان حاجى‌پور و «ملکه زیبایی لی نِین» براساس متنی از مارتین مک دونا و کارگردانی شایان موسوی آثار جدیدی هستند که از این هفته در سپند روی صحنه می‌روند.

سام درخشانی بازیگر اصلی «٣٠ دى ٩٥» به تهیه‌کنندگى امید معلم و کارگردانى احسان حاجى‌پور است که برای اولین بار بازیگری در صحنه تئاتر را تجربه خواهد کرد. در کنار او، متین ستوده، سمیرا حسن‌پور، جوانه دلشاد و محمدرضا سامیان دیگر بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش همچنین اولین تجربه‌ى امید معلم، مدیر مسئول مجله‌ى دنیاى تصویر، در مقام تهیه‌کننده است. احسان حاجى‌پور نیز که پیشتر نمایش‌هاى بسیارى از جمله معاشر، گزارش یک مهمانی، متل نامه و دیوان تئاترال را اجرا کرده بود این بار نیز نمایش واقع گرایانه‌ى دیگرى را با عنوان «٣٠ دى ٩٥» روى صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان نمایش «٣٠ دى ٩٥» آمده است: روز خوبی برای جمع کردن وسایل‌ات نیست... تو بمونی باهم درستش می‌کنیم. راستی پلاسکو هم آتیش گرفته...

«ملکه زیبایی لی نِین» نیز بر اساس متنی از مارتین مک دونا با ترجمه حمید احیا و تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدشایان موسوی در هفته جاری در سالن شماره یک سپند روی صحنه خواهد رفت.

«ملکه زیبایی لی نِین» روایت زندگی مادر و دختری است که در روابط شخصی و زندگی‌شان دچار چالش‌ها و مشکلاتی هستند.

مهتاب حیدری، مهدی کمیلی، مائده ندیمی و امین رضا ملک محمودی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سایر عوامل «ملکه زیبایی لی نِین» عبارتند از: طراحِ لباس: نیکتا ملکی، طراحِ صحنه: سمانه حکیمی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: یکتا مقدس‌فر، مدیر صحنه: علیرضا ملک محمودی، دستیارلباس: شکیبا مولوی، گریم: امیر شکری، مدیر رسانه: وحید اسدزاده، انتخاب موزیک وتدوین: مصطفی داربی و تیزر: علی شریف‌زاده.

همچنین نمایش «ضَن» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهیار احمدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصور تا پایان این هفته (۱۸ بهمن) هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به اجرای خود در سالن شماره دو پردیس تئاتر سپند ادامه خواهد داد.

نمایش «ضَن» که نویسنده، طراح و کارگردان آن مهیار احمدی و به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصور است، با حضور هشت بازیگر زن، نگاهی متفاوت به معضلات زنان، تعرضات و... در جامعه امروز دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یه روز رفتم خونه یه مرد، وقتی رفتیم تو؛ خودم و دیدم که توی خونش نشستم و دارم با عروسک‌های پاره‌ام بازی می‌کنم. می‌گفت تازه از زنش جدا شده، عکس زنش رو نشونم داد. خودم بودم که با غرور جلوی عکاس ژست گرفته بودم.

بازیگران این نمایش برکه بذری، مهسا باوفا، آیدا رزاق‌زاده، گیز طاهایی، شیرین کاشفی، نوشین کریمی، فرشته مرعشی و محیا نمازی هستند.

سایر عوامل نمایش «ضَن» عبارتند از: مدیر تولید: عادل شادرو، آهنگساز: امیر موسوی، طراح گریم: بهاره اسدی، طراح لباس: حمیرا کامل، دستیاران کارگردان: علیرضا نصراله‌زاده، سوگند انتظاری، منشی صحنه: سوگند انتظاری، نوازندگان: ستاره سادات اخوی، محیا نامداری، سارا قانمی.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این آثار به سایت تیوال یا پردیس تئاتر سپند به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز