خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور:

پروژه های بندر امیرآباد روند رو به رشدی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۱۲

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: پروژه هایی بندر امیرآباد روند رو به رشدی را داراست و شاهد توسعه مناسب در این بخش هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا الهیار شامگاه چهارشنبه بعد از بازدید میدانی از زیرساخت ها و پروژه های عمرانی بندر امیرآباد در جمع خبرنگاران افزود: 40 میلیارد تومان در سال جاری در بندرامیرآباد سرمایه گذاری شده است که زمینه ساز حضور بیشتر سرمایه گذاران است.

وی گفت: علاوه بر پروژه های عمرانی در دست ساخت، راههای دسترسی از نیازهای مهم بندر است که دو راه رستمکلا و گهرباران در دست انجام است.

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بیان داشت: مسیر رستمکلا به بندر با همکاری بندرامیرآباد، راه اهن و شرکت ساخت و توسعه در دست ساخت است که با اتمام آن شاهد توسعه مناسبی در این بخش خواهیم بود.

الهیار بیان داشت: راه گهرباران هم از پیشرفت مناسبی برخوردار است و ضمن ایمن سازی با تعریض انجام شده، شاهد کاهش ترافیک در این محور خواهیم بود.

وی گفت: در بخش اقتصادی هم بندرامیرآباد از توسعه مناسبی در ایجاد واحدهای تولیدی و حضور سرمایه گذاران برخوردار است و کارخانه ام دی اف در این منطقه ویژه اقتصادی، بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز