خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری «سی سخت»: مشمول دریافت بسته حمایتی نشده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۵۱

باوجود تعویق ۲ ماه حقوق، قریب به ۱۱۰ کارگر شهرداری سی سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد، وضعیت فعلی معوقات مزدی خود را بهتر از گذشته می‌دانند. در عین حال این کارگران می‌گویند که مشمول دریافت بسته حمایتی دولت نشده‌اند.

کارگران مجموعه شهرداری سی سخت به خبرنگار ایلنا گفتند: بخش زیادی از مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری سی سخت تقریبا از ابتدای  شهریور ماه سال جاری تا  آبان ماه پرداخت شده و در حال حاضر دو ماه معوقات مزدی (آذر و دی ماه) طلب دارند.

یکی از کارگران با بیان اینکه شهرداری سی سخت به دلیل مشکلات و نداشتن منابع مالی کافی حدودا هفت ماه از دستمزد کارگران و کارکنان شاغل خود را به تاخیر انداخته بود، افزود: از اواخر شهریور ماه شهردار سی سخت حدودا شش ماه از مطالبات مزدی کارگران را طی چند هفته پرداخت کرد.

به گفته وی، در حال حاضر دو ماه مطالبات مزدی معوقه طلبکاریم و انگیزه کارگران برای کار کردن بیشتر شده است.

پیش از این «علی‌محمد حسینی» شهردار سی سخت در گفتگو با ایلنا، از پرداخت بخش زیادی از مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری خبر داده بود که به گفته کارگران عملی شده است.

این کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  هیچ کدام از کارگران مجموعه شهرداری سی سخت مشمول بسته ‌حمایتی دولت نشده‌اند، افزود: براساس مصوبه هیات دولت، قرار بود تمامی افرادی که زیر ۳ میلیون تومان حقوق می‌‌گیرند، مشمول دریافت این بسته شوند، این در حالیست که ما کارگران شاغل در مجموعه شهرداری سی سخت که حداقل مزد را دریافت می‌کنیم، از این بسته حمایتی محروم مانده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری مسئولان شاهد بهبودی کامل وضعیت معیشتی کارگران و پرداخت مطالبات معوقه آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز