خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پرداخت دو ماه دستمزد معوقه کارگران شهرداری تا ده روز آینده

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۲۹۳

شهردار سی سخت از `پرداخت دو ماه دستمزد معوقه مربوط به‌ فروردین و اردیبهشت ماه کارگران شهرداری این شهر تا ده روز آینده خبر داد.

«علی‌محمد حسینی» شهردار سی سخت به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران شهرداری سی سخت طی امروز و فردا دستمزد فروردین ماه خود را دریافت می‌کنند. دستمزد اردیبهشت ماه آنان نیز حداکثر تا ده روز آینده پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه کمبود منابع مالی باعث به تاخیر افتادن دستمزد کارگران شده است، افزود: سالها قبل مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری سی سخت به ۱۲ ماه می‌رسید که این مطالبات از حدودا سه سال قبل تا به  امروز به حداقل ۵ ماه کاهش یافته است.

به گفته وی، مطالبات کارگران شهرداری سی سخت در حال حاضر پنج ماه به تاخیر افتاده است که به مرور قصد داریم این مطالبات را به‌روز کنیم.

او با بیان اینکه هر ماه کارگران مجموعه شهرداری سی سخت حقوق دستمزد می‌گیرند، افزود: حقوقی که کارگران دریافت می‌کنند مربوط به مطالبات ۵ ماه گذشته آنان است.

به گفته وی، آخرین دستمزدی که به کارگران شهرداری سی سخت پرداخت شده متعلق به ماه قبل یعنی مرداد ماه بود که مربوط به اسفند ماه سال ۹۶ می‌شد.

وی همچنین درباره معوقات بیمه‌ای کارگران شهرداری سی سخت گفت: مشکلاتی درخصوص پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی کارگران وجود دارد اما در حال حاضر حق بیمه کارگران به موقع پرداخت می‌شود.

به گفته وی، شهرداری سی سخت برای تامین منابع مالی خود برخی اماکن خدماتی را در شهر تاسیس کرده و از این راه بخشی از منابع مالی خود را تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز