خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری سی سخت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۵۱۱

کارگران شهرداری سی سخت در استان کهکیلویه وبویر احمد می‌گویند که شهرداری هنوز بابت مطالبات مربوط به دستمزد شش ماه گذشته ومطالبات مربوط به سال 92 هنوز با آن‌ها تسویه حساب نکرده است.

تعدادی از کارگران شهرداری سی سخت در تماس با خبرنگار ایلنا افزودند: دست‌کم  102کارگری که در شهرداری و سازمان‌های وابسطه به آن به صورت رسمی ،قراردادی وپیمانی مشغول کارند که از اسفند ماه سال 94 بابت عمده مطالبات مزدی خود طلبکارند.

برپایه این اظهارات کارگران مورد نظر در این مدت تنها مبالغی جزئی را به صورت علی الحساب دریافت کرده‌اند و در اصل بابت عمده مزایای مزدی شش ماه گذشته ، عیدی و حدود 5ماه از مطالبات مزدی سال 92 بستانکار هستند.

به گفته این کارگران، علاوه بر همه این موارد همسان با دستمزد سال جاری، شهرداری سی سخت در پرداخت حق بیمه آنها به تامین اجتماعی نیز کوتاهی کرده است.

به نقل از این کارگران که در دارای سوابق 6 تا 13ساله  در شهرداری سی سخت هستند، گفته می‌شود که  مشکلات شهرداری سی سخت از چندین سال پیش زمانی آغاز شده که بسیاری از نهاد های مختلف دولتی وخصوصی از پرداخت به موقع  عوارض شهرداری خوداری می کنند.

این کارگر شهرداری سی سخت با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری فقط بابت عوارض سالهای 89 تا 94 بیش از 6میلیارد تومان  از چند نهاد دولتی مستقر در این شهر طلب کار است گفت: طبق اظهارات برخی مسئولان شهرداری ،در صورتیکه  شهرداری بتواند با همکاری مسئولان استانی وشهرستانی مطالبات معوقه خود را نهاد های مختلف دولتی   وصول کند  توانایی پرداخت یکجای همه معوقات مالی وبیمه ای کارگران را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز