خبرگزاری کار ایران

در همدان رخ داد؛

مصدومیت 7 دانش آموز در واژگونی سرویس مدرسه/ وضعیت 2 دانش آموز وخیم است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۰۶

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودرآهنگ از مصدومیت 7 دانش آموز در پی وازگونی سرویس مدرسه خبرداد.

به گزارش ایلنا، داود مرادی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پیکان با هفت سرنشین دانش آموز در جاده روستایی حاتم آباد به سمت مزرعه مهدی آباد این شهرستان واژگون شد.
 
مرادی افزود: این حادثه رانندگی ساعت حدود هشت صبح امروز هنگام انتقال دانش آموزان به مدرسه رخ داد.
 
وی اضافه کرد: پس از اطلاع رسانی این حادثه به فوریت های پزشکی، 2 دستگاه آمبولانس از پایگاه کوریجان و روعان به محل اعزام شدند.
 
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ بیان کرد: وضعیت 2 تن از مصدومان مناسب نبوده و با استفاده از آمبولانس به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.
 
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: رانندگان سرویس مدارس باید دارای گواهینامه پایه 2 و خودروی آنها دارای معاینه فنی باشد.
 
سرهنگ رضا عزیزی افزود: بیشتر افرادی که به عنوان راننده سرویس مدرسه در بین مسیرهای روستایی انتخاب می شوند این مولفه ها را رعایت نمی‌کنند.
 
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه حضور پلیس در مسیرهای روستایی نیز کمرنگ است نمی توان این قبیل خودروها را کنترل و اعمال قانون کرد.
 
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: چنانچه رانندگان سرویس مدرسه بخواهند در جاده های اصلی تردد داشته باشند توسط پلیس رصد می شوند.
 
سرهنگ عزیزی ادامه داد: در صورت نداشتن گواهینامه پایه 2 و معاینه فنی خودرو، با این قبیل رانندگان علاوه بر اعمال قانون با جدیت برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز