خبرگزاری کار ایران

رشد ۴ درصدی حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۲۸

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعۀ سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تعداد کل حقوق بگیران صندوق تا پایان پاییز سال جاری (۱۳۹۷) نسبت به زمان مشابه سال قبل به میزان ۴.۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، بهروز انتظاری افزود: تعداد کل حقوق بگیران این صندوق شامل بازنشستگان، ازکارافتادگان، شاغلان متوفی و بازنشستگان متوفی تا پایان آذر ماه سال گذشته یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۱۶۱ نفر بوده است که تا پایان آذر ماه امسال به یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۹۴ نفر رسیده و حاکی از رشد ۴.۱ درصدی تعداد حقوق بگیران است.

انتظاری گفت: از این تعداد یک میلیون و ۱۶۵ هزار و ۱۵۷ نفر (بازنشسته ازکارافتاده) شخصا حقوق دریافت می کنند و حقوق بازنشستگی ۱۸ درصد باقیمانده به وراث ایشان (۳۳۹ هزار و ۶۵۳ نفر) پرداخت می شود.

طبق اعلام دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری، ۶۸ درصد از جامعه حقوق بگیران را مردان و ۳۲ درصد را زنان تشکیل می دهند.

انتظاری یادآور شد: تهران با ۳۰۳ هزار و ۸۹۰ نفر بیشترین و استان خراسان شمالی با ۱۰ هزار و ۸۴۳ نفر کمترین تعداد حقوق بگیران را دارند.

صندوق بازنشستگی کشوری با ۳۱ مدیریت به ۴ درصد جمعیت کل کشور خدمت ارائه می کند و از بین ۳۱ مدیریت استانی صرفا تهران در ۹ ماهه ابتدایی سال بالغ بر ۷۳ هزار مراجعه کننده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز