خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه صنعتی ملی مطرح کرد؛

افزایش فروش محصولات کفش ملی/ همه فروشگاه‌ها از زیان‌دهی خارج شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۹۹

مدیرعامل گروه صنعتی ملی گفت: با استخراج عملکرد مالی ۹ ماه ابتدایی سال ۹۷ مشخص شد که خوشبختانه همه ۲۲۶ فروشگاه فعال کفش ملی در سطح کشور از زیان خارج شده‌اند و دیگر هیچ فروشگاه زیان‌دهی در این مجموعه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، نادر صادقی با بیان اینکه خروج کفش ملی از زیان آغاز مسیر شکوفایی کفش ملی بود، گفت: هدف بعدی ما این بود که نباید حتی یک فروشگاه زیان ده در زنجیره فروشگاهی کفش ملی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به موقعیت بسیار مناسب فروشگاه‌های کفش ملی در سراسر کشور، گفت: این موضوع که فروشگاه‌هایی با بهترین مکان یابی به جای آنکه برای مجموعه سودآور باشند، همچنان بار مالی بر دوش کفش ملی بگذارند به هیچ عنوان قابل پذیرش نبود.

نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی با بیان آماری از فروش فروشگاه‌های کفش ملی گفت: در شش ماهه ابتدایی سال ۹۶ تنها دو فروشگاه از زنجیره فروشگاهی کفش ملی سودآور بودند که رقم سود آنها نیز بسیار ناچیز و برای یک فروشگاه ۶۰۰ هزار تومان و دیگری ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد، اما در شش ماه ابتدایی سال ۹۷ پنجاه درصد فروشگاه‌ها از نقطه سر به سر عبور کرده و به سود آوری رسیدند.

صادقی با بیان اینکه همین ۱۲۰ فروشگاه، شرکت کفش ملی را از زیان خارج کردند، گفت: در سه ماه بعدی دستاورد بسیار شیرینی برای شرکت کفش ملی به ثبت رسید و به جایی رسیدیم که با استخراج عملکرد مالی منتهی به پایان آذرماه مشخص شد که کفش ملی دیگر هیچ فروشگاه زیان دهی ندارد.

صادقی با بیان اینکه افزایش فروش در بسیاری از فروشگاه‌ها چشمگیر بوده است، گفت: در پایان ۹ ماهه سال ۹۶، فروش کفش ملی ۷۳٫۵ میلیارد تومان بوده است، درحالیکه امسال خوشبختانه با رسیدن به رقم فروش ۹۵٫۳ میلیارد تومان، توانستیم ۲۲ میلیارد تومان افزایش فروش را برای کفش ملی رقم بزنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی با بیان مثالی در باره افزایش فروش در فروشگاه‌های کفش ملی گفت: در پایان آذرماه ۹۶، به عنوان نمونه فروشگاه فاطمی کفش ملی به عنوان پرفروش‌ترین فروشگاه کفش ملی در کشور، تنها ۵ میلیون تومان سودآوری داشت، اما همین فروشگاه امسال توانست رکورد سود ۲۰۰ میلیون تومانی را برای کفش ملی ثبت کند.

صادقی همچنین تاکید کرد: طی یک سال مالی، هیچگاه پایان آذر ماه زمان مناسبی برای استخراج سود و زیان شرکت‌های بازرگانی نیست و به ویژه در بازار کفش، «اسفند ماه»، مقطع بسیار تاثیرگذاری در سود یا زیان خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری اینکه انتهای اسفند ۹۷ بیشترین رقم فروش برای این شرکت به ثبت برسد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم سود نهایی که برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۷ به ثبت می‌رسد، بسیار بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز