خبرگزاری کار ایران

فرماندار گلوگاه خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های 700 میلیاردی دهه فجر در گلوگاه

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۴۳

فرماندار گلوگاه گفت: 700 میلیارد ریال پروژه عمرانی و عامل المنفعه دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه افتتاح و بهره‌برداری می شود.

به گزارش ایلنا، محمد رضا تباکی، شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار شد، گفت: پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و بهداشتی و درمانی و عام المنفعه دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای اجرا و تکمیل این پروژه‌های افتتاحی 400 میلیارد ریال اعتبار و سرمایه هزینه شده است، افزود: با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها  فرصت های شغلی فراوانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به وجود می آید.

تباکی سه حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعتی ظرفیت و توانمندی شهرستان عنوان و بیان‌کرد: شهرستان گلوگاه می تواند با برنامه‌ریزی و جذب اعتبارات مناسب گام‌های خوبی در مسیر توسعه بردارد.

وی با اشاره به طرح های افتتاحی دهه فجر امسال خاطر نشان کرد: افتتاح کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات، صنایع روغن کشی سودا طلایی، تولید نخ و کیسه ، افتتاح خانه محرومان، طرح های هادی روستایی، لایروبی انهار و افتتاح مدرسه روستای تیرتاش از جمله این طرح هاست.

فرماندار گلوگاه تصریح کرد: در همین ایام، کلنگ زنی برای بهسازی راه روستایی آغوزدره به بارکلا، بهسازی جاده کلباد، کلنگ زنی فاز دوم کارخانه روغن کشی سوداطلایی و تعریض جاده گلوگاه به دامغان از طرح های کلنگ زنی دهه فجر امسال است.

تباکی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب و دولت، امیدافرین است و همه ما باید در امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز