خبرگزاری کار ایران

فرماندار نور خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۵۲ طرح شهرستان نور در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۳۱

حدود ۱۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و یکصد هزار تومان برای بهره برداری از ۴۵ طرح هزینه شده و سه میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان دیگر نیز برای عملیات اجرایی حدود هفت طرح ارزیابی شده است.

فرماندار نور از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۵۲ طرح با اعتباری بالغ بر حدود ۱۹ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۱۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و یکصد هزار تومان برای بهره برداری از ۴۵ طرح هزینه شده و سه میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان دیگر نیز برای عملیات اجرایی حدود هفت طرح ارزیابی شده است.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح در این ایام بیشتر در بخش های بهداشتی، درمانی، راه و شهرسازی، کشاورزی، ورزشی، فرهنگی، برق رسانی، تأمین آب آشامیدنی و اجرای طرح های هادی بوده که بخش عمده ای از اعتبارات تأمین شده بهره برداری از این طرح ها دولتی بوده است.

فرماندار نور، اظهارداشت: طرح هایی که قراراست در این ایام عملیات اجرایی آن آغاز شود بیشتر در بخش های فرهنگی، ورزشی، گردشگری و آموزشی بوده که بخشی از اعتبارات آن از محل مشارکت های بخش خصوصی بوده است.

وی، ایام الله دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت دانست و گفت: در این زمینه نقش مسوولان نهادهای ذیربط و نیز رسانه ها برای آگاهی بخشی سطح اطلاعات عموم افراد جامعه با هدف در جریان قرارگرفتن مردم از خدمات دولت بسیارمؤثر است.

خنجری در این زمینه خواستار همکاری همه جانبه مسئوولان نهادهای ذیربط و خبرنگاران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز