خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیتهای سرمایه گذاران در عمران شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۴

استاندار زنجان تاکید کرد: شهرداری‌ها می‌بایست از ظرفیت‌های سرمایه گذاران در راستای عمران شهری به نحو مطلوب استفاده نمایند.

استاندار زنجان تاکید کرد: شهرداری‌ها می‌بایست از ظرفیت‌های سرمایه گذاران در راستای عمران شهری به نحو مطلوب استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، درمراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان خدابنده، گفت: تفاوت جمهوری اسلامی با سایر دولت‌ها، استقرار عدالت و توسعه خدمات زیر ساختی در بین آحاد مردم بخصوص اقشار محروم روستایی می‌باشد.

استاندار زنجان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان خدابنده با بیان این مطلب که شهرستان خدابنده پتانسیل‌های قابل توجهی در بخش گردشگری صنعت معدن دارد گفت: محور اساسی توسعه وسرمایه گذاری این شهرستان در بخش کشاورزی متمرکز شده است که می‌بایست با پیگیری‌های صحیح و عزم و اراده جدی و کار کار‌شناسی در کوتاه مدت، زمینه مناسبی را جهت توسعه همه جانبه وارتقای شاخص‌های توسعه و جذب اعتبارغیر دولتی فراهم نمود.

انصاری اظهار کرد: تمامی دولت‌ها در کشورهای مختلف برنامه کاری خود را در خدمت به مردم دانسته و احداثمدارس، خطوط ارتباطی راه و شهرسازی، احداثزیر ساخت‌ها و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی را جزو وظایف ذاتی خود می‌دانند ولی تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که بهره‌مندی از خدمات دولتی و امکانات کشور معطوف به گروه و افراد خاصی نباشد و بین تمام آحاد جامعه بخصوص جامعه روستایی توزیع شود.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به این موضوع که نرخ باسوادی قبل ازانقلاب کشور زیر ۴۰ درصد بوده است گفت: نرخ با سوادی کشور هم اکنون به ۸۵ درصد رسیده و دولت خود را بهر نحو ممکن موظف به ارائه خدمات سواد آموزی و خدمات بهداشتی به روستائیان می‌داند.

استاندار زنجان در ادامه تاکید داشت: علت اینکه مردم ایران بعد از ۳۵ سال، هنوزوفادار و پایبند انقلاب و آرمانهای آن هستند اینست که به درستی رویکرد عدالت محوری و جهت گیری نظام را درک کرده‌اند.

انصاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این موضوع که نباید برای توسعه شهری صرفاً منتظر اعتبارات دولتی بود گفت: شهرداری‌ها می‌بایست از ظرفیت‌های سرمایه گذاران در راستای عمران شهری به نحو مطلوب استفاده نمایند به طوریکه سرمایه گذاران نیز از ارزش افزوده اجرای پروژه‌ها منتفع شوند.

در این مراسم از زحمات علی یوسفی تقدیر شده و باب ا… فتحی بعنوان سی امین فرماندار پس از انقلاب شهرستان خدابنده منصوب شد، در سوابق اجرایی فتحی می‌توان به ۷ سال خدمت در فرمانداری خدابنده و بخشداری افشار و نیز مدیرکل اداری و مالی استانداری زنجان اشاره داشت.

در پایان گفتنی است: سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرستان خدابنده با اعتبار ده میلیارد ریال و با ۱۲۶۰ متر مربع زیر بنا توسط استاندار زنجان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز