خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی:

امنیت مالی و روانی بازنشستگان به یک اندازه مهم است

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۳۹

حسین شاهوردی گفت : امنیت مالی و روانی بازنشستگان به یک اندازه مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین شاهوردی در هشتمین اردوی کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی مازندران بر ارائه کارت جامع خدمات فرهنگی-اجتماعی به مستمری بگیران تاکید کرد.

وی در این مورد با اشاره به طرح کرامت رضوی گفت: باید کارتی به بازنشستگان داد که خدمات در آن یک پارچه شود.

شاهوردی افزود: بازنشستگان باید از یک کارت برای خدمات درمانی، سفرهای زیارتی و... استفاده کنند.

این مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اگر قصوری وجود داشت، بازنشستگان آن را ببخشند، گفت: شما بازنشستگان پیامبران قوم ما هستید.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های ارتقا سطح سواد سلامت بازنشستگان در مازندران، گفت: ما باید در تمام استان ها این کلاس ها را برگزار کنیم.

حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان خط قرمز آتیه سازان حافظ است

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مازندران در هشتمین اردوی اعضای هیات‌مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعیِ مازندران گفت: حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان خط قرمز مجموعه آتیه سازان حافظ است.

احمد بیژنی با بیان اینکه برای خدمات رسانی بهتر نیازمند مراکز درمانی بیشتری هستیم، گفت: تا به امروز با تلاش های صورت گرفته بیش از 320 مراکز درمانی طرف قرار داد آتیه سازان می باشد که هم شامل مراکز دولتی و هم خصوصی است.

وی ادامه داد: همچنین 9 بیمارستان خصوص طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ مازندران می باشد.

بیژنی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از خدمات شرکت آتیه سازان حافظ مازندران مربوط به بحث خدمات درمانی می باشد،اظهارکرد: به لطف خدا و تلاش همکارانم 75 آزمایشگاه،100 مرکز فیزیوتراپی و 17 مرکز تصویربرداری در سطح استان جهت خدمت رسانی بهتر و با مطلوبیت بیشتر طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ مازندران می باشد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مازندران از پرداخت 100 درصدی کارمزد کانون های بازنشستگی خبر داد و گفت: میانگین عمل به تعهدات شرکت آتیه سازان حافظ مازندران بالای 95 درصد است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز