خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی میهمان «بعلاوه چهل» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۸۸

علی ربیعی وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب میهمان برنامه بعلاوه چهل میشود.

به گزارش ایلنا، برنامه بعلاوه چهل با شعار اندوخته‌ای برای دهه پنجم، ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران است که سه شنبه شبها از شبکه ۱ سیما پخش میشود و امشب میزبان علی ربیعی، جامعه شناس، استاد دانشگاه و وزیر پیشین تعاون، کار و ورفاه اجتماعی است.

در این برنامه علی ربیعی به مرور دستاوردهای اجرایی نظام در حوزه رفاه عمومی، فعالیت های صنفی و تامین اجتماعی می پردازد.

علی ربیعی که خود در خانواده ای کارگر رشد کرده و در ابتدای جوانی و پیش از انقلاب نیز، به عنوان یک کارگر وارد فعالیت های سیاسی شده است، در این برنامه از تغییراتی که در سطح عمومی معاش طبقه کارگر در این چهل ساله رخ داده است میگوید.

علی ربیعی که تا مرداد ماه امسال وزیر کار کابینه روحانی بود، از روز استیضاح به عنوان یکی از خاطرات شیرین خود یاد میکند. او معتقد است همین که یک کارگر و کارگر زاده میتواند در جمهوری اسلامی ایران تا جایگاه وزیر بالا بیاید، نشان دهنده تغییرات اجتماعی عمیق در ساختار سیاسی و اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی است.  

در این برنامه همچنین تصاویری دیده نشده از تجمعات کارگری در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مصاحبه با تعدادی از وزرای پیشین کار و تامین اجتماعی از آنتن شبکه اول پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز