خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیسیون مشترک شورای انقلاب فرهنگی و شورای فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۶۴۶

در جلسه مشترک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورای عالی فضای مجازی با تشکیل کمیسیون مشترکی در حوزه علم و فناوری و فضای مجازی برای موضوعات مشترک در دو شورا موافقت شد.

به گزارش ایلنا، جلسه مشترک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورای عالی فضای مجازی به همراه معاونین این شورا در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این دیدار فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن تبریک به حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ارائه نکات و پیشنهاداتی برای توسعه همکاری ها پرداخت.

در این جلسه مقرر شد کمیسیون مشترکی در حوزه علم و فناوری فضای مجازی برای موضوعات مشترک در دو شورا تشکیل شود و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی در این زمینه تعامل و همکاری داشته باشند.

در ادامه توسعه و برنامه ریزی رشته های جدید درسی مورد توجه قرار گرفت و تأکید شد با همکاری دبیرخانه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی، و وزارت فاوا و وزارت بهداشت و درمان، سیاست گذاری های راهبردی مرتبط با رشته های تحصیلی میان رشته ای مرتبط با فناوری های نوین با تاکید بر روند جدید مطالعات داده مبنا طراحی و راه اندازی شود.

بدیهی است در این نقشه جامع علمی کشور نیازمند به روز رسانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز