خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو در تذکر شفاهی:

در مورد استمهال وام‌ها سلیقه‌ای عمل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۶۱۹

یک نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما امروز باید پس از ۴۰ سال به نسل جوان پاسخ دهیم که با عدالتی که به نام علی از آن دم زده‌ایم و با میراث پیامبر اعظم چه کرده‌ایم؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاسم میرزایی نیکو در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه خلافت و حکومت حق مسلم آن علی (ع) آن رادمرد تاریخ بود، گفت: ولایت فقیه میراث بنیانگذار و معمار انقلاب حضرت امام (ره) است و ما امروز باید پس از ۴۰ سال به نسل جوان پاسخ دهیم که با عدالتی که به نام علی از آن دم زده ایم و با میراث پیامبر اعظم چه کرده ایم؟

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه اعداد و ارقام بودجه هستیم، یادمان نرود معلم سرمایه و باغبان نسل آینده است و باید به وضعیت حقوق، پاداش بازنشستگی، بیمه و صندوق ذخیره فرهنگیان رسیدگی کنیم.

وی اظهار کرد: چرا برای افزایش حقوق فرهنگیان با توجه به مدرک تحصیلی آنها استثنا قائل نمی‌شوید؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی یک بار برای همیشه تکلیف کشاورزان به ویژه کشاورزان دماوند و فیروزکوه که با بیش از ۳۰۰ هزار تن میوه در ادارات درگیر هستند را مشخص کند، خاطرنشان کرد: در استمهال وام‌ها سلیقه‌ای عمل می‌شود.

وی یادآور شد: آبیاری تحت فشار در طول ۸ سال با میلیون‌ها مجموعه خاک می‌خورد، موضوع را دریابید.

نماینده مردم دماوند ضمن تشکر از وزیر نیرو اضافه کرد: عملیات عمرانی سد نمرود که در حال تکمیل است متاسفانه متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز