خبرگزاری کار ایران

رسولیان عنوان کرد:

انجام مقدمات اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۳۷۴

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مقدمات اجرای دستور استاندار مبنی بر اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان انجام شد و پیگیری ها برای شناسایی سرمایه گذاران در دست انجام است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان در این زمینه افزود: این طرح در واقع با اقدامات انجام شده و در دست اجرا وارد مرحله عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه به دستور استاندار 12 منطقه اقتصادی در سطح استان بر مبنای حوزه های انتخابیه شناسایی و تعیین شده، اظهار کرد : برای هر منطقه یک‌نفر از کارشناسان استانداری مشخص شده که مباحث مربوطه به اجرای طرح را در هر منطقه پیگیری می‌کند.

به گفته وی، پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی شهرستان‌ها در بخش‌های گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی هم شناسایی شده است.

 وی عنوان کرد: در مجموع 34 هزار و 600 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در بخش اقتصادی در استان وجود دارد که شامل 3 هزار و 34 طرح می شود.

 وی ادامه داد: در این راستا پروژه های عمرانی نیمه تمام نیز شناسایی شده و این موارد فرمانداران و نمایندگان هر منطقه در مجلس ارائه شده که روزهای اخیر شناسایی سرمایه گذاران مهم هر شهرستان ومنطقه آغاز شده تا بتوان از ظرفیت آنها برای طرح‌های استفاده شود.

وی اظهار کرد: پیگیری برای شناسایی و تعیین معین اقتصاد مقاومتی برای هر منطقه به تناسب توان و ظرفیت هر شهرستان در دست انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز