خبرگزاری کار ایران

حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیر اجرای طرح خرید خدمت در بیمارستان رحیمیان الوند هستیم/ درخواست تامین منابع مالی از سازمان برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۲۷

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: از سوی استاندار برای اجرای طرح خرید خدمت در بیمارستان رحیمیان با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه شده تا نسبت به تامین منابع مالی این طرح مساعدت شود.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: هفته گذشته با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و مدیر بیمارستان خیریه رحیمیان الوند نشستی برگزار شد و مدیر این بیمارستان عنوان کرد به‌دلیل تعمیرات و نیازها و برخی مسائل با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: به‌دلیل اینکه در شهر الوند شهرستان البرز بیمارستان دولتی وجود ندارد و با درمان و سلامت مردم نمی‌شود بازی کرد، رفع مشکل بیمارستان رحیمیان وظیفه حاکمیت بوده و جزو اولویت‌ها قرار دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: تنها راه چاره این است که بیمارستان رحیمیان الوند به کار خود ادامه دهد و سلامت و درمان مردم به‌عنوان مأموریت دنبال شود. موضوع طرح خرید خدمت بیمارستان رحیمیان الوند توسط دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مطرح شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه با استاندار قزوین در میان گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی استاندار قزوین برای اجرای طرح خرید خدمت در بیمارستان رحیمیان با سازمان برنامه و بودجه کشور مکاتبه شده تا نسبت به تامین منابع مالی این طرح مساعدت شود. تلاش می‌شود بیمارستان رحیمیان الوند به فعالیت خود ادامه داده و مشکلاتش رفع شود تا در روند درمان و سلامت مردم خللی ایجاد نشود و مردم مجبور نشوند به مرکز استان یا شهرهای همجوار مراجعه کنند.

حبیبی اضافه کرد: پیگیر تکمیل بیمارستان دولتی شهرستان البرز هستیم تا کار این پروژه نهایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز