خبرگزاری کار ایران

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد:

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کاشان از سازمان‌های بیمه‌ای به مرز 700 میلیارد ریال رسید

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۷۲۹

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سازمان‌های بیمه‌ای بابت صورتحساب‌های ارسالی بیماران حدود 700 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی کاشان بدهکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد بهشتی افزود: حدود 50 درصد از منابع این دانشگاه به درآمدهای وصولی از سازمان‌های بیمه‌ای وابسته است که تاخیر موسسات بیمه‌ای در پرداخت این منابع، دانشگاه را دچار چالش های اساسی در کلیه بخش های بهداشتی، درمانی و آموزشی کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه تاخیر در این پرداخت ها می‌تواند به طور جدی امر خدمت رسانی به بیماران را تحت الشعاع قرار دهد، تصریح کرد: هزینه های تدارک دارو، تجهیزات پزشکی و سایر نیازهای روزمره بیمارستان ها نیازمند منابع مالی قابل توجهی هستند که عمدتا از محل درآمدهای بیمارستان ها تامین شده و دانشگاه برای پیشگیری از توقف ارائه خدمات به مراجعین علاوه بر تحمل مبلغ قابل توجه بدهکاری بابت هزینه های جاری، بخشی از منابع خود را در این زمینه به کار گرفته که خود می تواند عملکرد دانشگاه در سایر جنبه ها را تحت تاثیر قرار دهد.
 
بهشتی یادآور شد: علاوه بر آن پرداخت مطالبات نیروی انسانی بخش درمان اعم از پزشکی و کارکنان پیراپزشکی مستلزم وصول این مطالبات است که خود می‌تواند به کارگیری نیروی انسانی و ارائه خدمات تخصصی را مختل کند.

مدیر امور مالی دانشگاه اظهار امیدواری کرد: مسئولان سازمان‌های بیمه‌ای هرچه زودتر تکلیف بدهی‌های دانشگاه را مشخص تا طرح نوپای سلامت همچنان پابرجا بماند.

وی در پایان اظهار داشت: مجموعه مدیریت امور مالی دانشگاه با تمام توان و تلاش خود سعی کرده تا حداکثر استفاده بهینه از منابع دانشگاه را با اولویت پرداخت های پرسنلی انجام دهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز