خبرگزاری کار ایران

پرویز فتاح تشریح کرد:

جزئیات افزایش مستمری به مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۱۷

رییس کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) توضیحاتی درباره افزایش مستمری به مددجویان این نهاد ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز فتاح در جمع خبرنگاران درباره میزان افزایش مستمری به مددجویان گفت: با همکاری مجلس و دولت از محل تبصره 14 به مستمری امسال مستمری‌بگیران 14 درصد اضافه کردیم و همچنین دولت برای جبران شرایط اقتصادی به وجود آمده کنونی بسته حمایتی تعریف کرده که کمیته امداد و بهزیستی اولین گروهی بودند که این کمک هزینه را دریافت کردند. رئیس جمهور نیز قول داده اند دو نوبت تا پایان سال بسته حمایتی به مددجویان  تخصیص دهند.

وی با افزایش مستمری‌بگیران گفت: برای سال آینده پیشنهاد ما افزایش 20 درصدی در دریافت مستمری و سایر خدمات بوده و پیشنهاد داده‌ایم مستمری‌ها برای کل مستمری‌بگیران افزایش پیدا کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی همچنین درباره سامانه خوب باشیم، گفت: این سامانه به این جهت راه‌اندازی شده که گروه‌های جهادی از کار یکدیگر مطلع باشند چون الان فعالیت گروه‌های جهادی مثل مجمع الجزایر است و اقدامات انجام شده موازی‌کاری است.

وی در پایان متذکر شد: اطلاعات مناطق نیازمند برای انجام اقدامات جهادی در این سامانه تجمیع می‌شود و کمیته هم در رأس آن قرار دارد. در تلاشیم با راه‌اندازی این سامانه برای رفع محرومیت یک اقدام هم افزایی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز