خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد کشور اعلام کرد:

افزایش سهمیه مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران/ افزایش 14 درصدی مستمری بگیران کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۶۹

رئیس کمیته امداد کشور گفت: 840 واحد مسکن به سهمیه کمیته امداد مازندران افزوده شد.

به گزارش ایلنا از ساری،پرویز فتاح بعدازظهر امروز در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران سرکشی و بازدید از کمیته امداد مازندران را از اهداف سفر خود به مازندران عنوان کرد و اظهار داشت: مردم مازندران با درک درست از شرایط اقتصادی و تورم ،کمک قابل ملاحظه ای به کمیته امداد استان داشتند.

وی افزود: کمک های مردمی به نیازمندان کمیته امداد نشان از علاقمندی و احساس مسئولیت آنان به این قشر از جامعه هدف است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) کشور کمک های مردمی را در قالب انفاق،زکات و صدقات بیان و اخلاق مداری را از رویکردهای مهم کمیته امداد در جهت حمایت از نیازمندان بیان کرد.

 وی با اعلام اینکه 840 سهمیه مسکن به مددجویان  کمیته امداد مازندران فاقد مسکن در سال 96 افزوده شد،گفت: برخی از این مسکن ها در قالب مسکن مهر است که برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان خریداری می شود.

فتاح از افزایش 14 درصدی سهمیه مستمری بگیران کمیته امداد خبر داد و افزود: تلاش می کنیم تا پشت نوبتی برای دریافت مستمری نداشته باشیم.

وی افزود: در مازندران پشت نوبتی برای دریافت خدمات و مستمری مددجویان کمیته امداد نداریم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به توانمندی مددجویان و خودکفایی آنان گفت: برای تخصیص وام ضرروی سه تا پنج میلیون تومان سهمیه بیشتری به استان مازندران داده می شود.

وی با اشاره به اهدا جهزیه به نوعروسان کمیته امداد افزود: در ماه شهریورماه سقف سهمیه در استان را برمی داریم تا پشت نوبتی های این بخش نیز به صفر رسد.

فتاح با بیان اینکه پرداخت جهیزیه مددجویان کمیته امداد به روز می شود ادامه داد: برای نیمه دوم سال تدبیر شده تا بیشتر به مددجویان کالا پرداخت شود.

وی افزود: همچنین فضا و شرایطی مهیا شده تا افراد غیرتحت پوشش نیز بتوانند از برخی خدمات کمیته امداد استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز