خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزیر کشور:

درجه ۱۹ شهرداری ارتقاء یافت

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۲۲

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ارتقای درجه ۱۹ شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌‌‌نژاد با بیان خبر فوق گفت: در استان هرمزگان درجه شهرداری بندرعباس، مرکز استان، به ۱۱ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان البرز درجه شهرداری شهر جدید هشتگرد به ۷، در استان قزوین درجه شهرداری بیدستان به ۶، در استان خوزستان درجه شهرداری ویس به ۶، در استان مرکزی درجه شهرداری مهاجران به ۶ و در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری فنوج به ۵ ارتقاء یافت.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: در استان آذربایجان غربی درجه شهرداری بناب مرند به۳، در استان چهارمحال و بختیاری درجه شهرداری گوجان به ۳، در استان خراسان جنوبی درجه شهرداری اسفدن به ۳، در استان خراسان شمالی درجه شهرداری زیارت به ۳، در استان کرمان درجه شهرداری دوساری به ۳، در استان لرستان درجه شهرداری ویسیان به ۳، در استان فارس درجه شهرداری امام شهر به ۳، در استان مازندران درجه شهرداری کوهی خیل به ۳ و در استان هرمزگان درجه شهرداری لمزان به۳ ارتقاء یافت.

جمالی‌‌‌نژاد اضافه کرد: در استان چهارمحال و بختیاری درجه شهرداری کاج به ۲، در استان زنجان درجه شهرداری نیک‌‌‌‌پی به ۲،‌ در استان خوزستان درجه شهرداری بیدرویه به ۲ و در استان کرمان درجه شهرداری دشت کار به ۲ ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: ارتقای درجه شهرداری‌‌های ذکرشده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین‌‌‌نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰.۴.۱) هیات وزیران و اصلاحیه‌‌های بعدی آن و براساس شیوه‌‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌‌‌بندی شهرداری‌‌ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی وقت کشور رسیده صورت گرفته است.

معاون وزیر کشور افزود: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌‌‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌‌های کشور ارسال کنند. 

جمالی‌نژاد اضافه کرد: درجه‌‌بندی شهرداری‌‌ها باعث می‌‌شود ساختار تشکیلاتی شهرداری‌ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر و نظام پرداخت حقوق به شهرداران هم ارتقاء می‌یابد.

وی یادآور شد: مدارک و مستندات درجه‌‌بندی شهرداری‌‌های مذکور در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌‌های سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقای درجه شهرداری‌های مذکور تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز