خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

وجود 1000 مدرسه بدون وسایل گرمایشی استاندارد در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۰۶۷

استاندار تهران با اشاره به کمبود فضای آموزشی در پایتخت، گفت: بیش از یکهزار مدرسه در شهرستان های استان تهران وجود دارد که هنوز وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی استاندار تهران در همایش شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش گفت: بنگاه‌های اقتصادی دولتی بیشترین اثربخشی را در نظام آموزش و پرورش دارند اما در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار کلاس آموزشی در شهرستان های استان تهران کمبود وجود دارد، افزود: بیش از یکهزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد که هنوز وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد ندارند؛ عادت داریم تا حادثه ای رخ دهد و بعد به فکر باشیم.

محسنی بند پی گفت: منشا همه تحولات اثرگذار آموزش و پرورش است و باید این مهم را در اقدام و عمل شاهد باشیم.

استاندار تهران نظام آموزشی هر کشوری را درگاه و گذرگاه دستیابی به اهداف توسعه دانست و گفت : همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند؛ در نظام آموزشی ، آموزش و پرورش جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد و کسانی که مخاطب نظام آموزشی اند؛ در طلایی ترین مقطع سنی قرار دارند ،دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی کسانی اند که شکل گیری شخصیت و اجتماع پذیر ساختن و رشد علمی آنها در طلایی ترین زمان است.

محسنی بندپی بیان کرد: ژاپن پس از جنگ آمریکای استکباری دو هدف استراتژیک را پی گرفت؛ یکی توجه به نظام آموزش و پرورش و دوم تقویت کار گروهی و بر این اساس زیرساخت قوی برای نظام آموزش و پرورش طراحی کردند.

وی نقش آموزش و پرورش در کنترل آسیب های اجتماعی را کلیدی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی بر انجام کار فوق العاده از سوی مسئولان تأکید کردند.

استاندار تهران ادامه داد: مهمترین رکن توسعه هر کشور نیروی انسانی است و دشمن از دستیابی کشور به انرژی هسته ای ترس بیشتری نسبت به سایر موضوعات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز