خبرگزاری کار ایران

نسخه سرخیو به روایت جام ملت های آسیا؛

پنج بازیکن تعویضی عامل راموس تایم در آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۴۲

در 15 دیدار مرحله گروهی شاهد راموس تایم بوده ایم که بعضی از آنها تا پای حذف مدعیان قهرمانی پیش رفته اند.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رئال مادرید معمولا در به ثمر رساندن گل های دقایق پایانی، مهارت خاصی دارد. به مرور زمان تعداد این گل ها آنقدر زیاد شد که گاهی اوقات مادریدی ها با گل های او از شکست فرار کردند و یا حتی طعم پیروزی را چشیدند. به همین خاطر واژه جدیدی میان دنبال کنندگان و هواداران فوتبال به وجود آورد: " راموس تایم"

واژه معروف راموس تایم پس از مدت کوتاهی نه تنها در اسپانیا بلکه اروپا و  هر نقطه این کره خاکی برای گل های زمان پایانی فوتبال استفاده می شود. این روزها با توجه به برگزاری جام ملت های آسیا و گل های سرنوشت ساز دقایق پایانی در هر شش گروه جام 2019، دوباره باید این واژه را با نسخه آسیایی اش مرور کرد:

گروه A؛ راموس تایم عربی علیه هند 

 از 6 بازی گروه A، 4 بازی آن مشمول راموس تایم بوده است. دو گل مهم  "راموس" ای این گروه متعلق به امارات و بحرین است. افتتاحیه این رقابت ها با گل دقیقه 88 احمل خلیل همراه بود که میزبان را از شکست، نجات داد. گل دوم را راشد ملی پوش بحرینی در دقیقه 90  وارد دروازه هندی ها کرد تا مانع شگفتی سازی و صعود هند به مرحله حذفی شود.

گروه B؛ راموس تایم در توبره کانگوروها و اشک فلسطینی ها

در این گروه دو بازی گل راموس تایم داشته  هر دو ثمره آن در توبره کانگوروها رفته است. هر چند استرالیا به عنوان تیم دوم گروه B به دور بعد جام ملت های آسیا صعود کرد اما با گل راموس تایمی خود به سوریه، فلسطین را به چرخه رقابت ها برگرداند تا اشک حسرت آنان در یک لحظه تبدیل به اشک شوق و شادی شود. به این ترتیب گل دقیقه 80 عمر سوما سوریه که تا دقیقه حفظ شد بی فایده ماند.

گروه C ؛ یورابانو، سلطان چینی راموس تایم

هر چند قرعه چینی ها در دو بازی اول بسیار آسان بود اما  پیروزی هایش دلچسب نبوده اند. جالب اینکه یورابانو شاگرد نیمکت نشین مارچلو لیپی در هردو دیدار تیم در دقایق پایانی گل به ثمر رسانده است.

  گروه D؛ یمن_ ویتنام قربانی راموس تایم

در سه بازی از 4 دیدار انجام شده در این گروه شاهد راموس تایم بوده ایم که شاید مهمترین راموس تایم آن گل علی عدنان بود که عراق را از باخت حتمی نجات داد و راه صعودشان را هموارتر کرد. با توجه به اینکه تیم ملی در این رقابت ها هجومی به میدان رفته و تمام تلاشش را به خرج می دهد تا در نیمه اول گلزنی کند اما باز به واسطه گل سامان قدوس شاهد راموس تایم بوده ایم. تیم ملی یمن تا کنون در هر دو بازی خود در دقایق پایانی گل دریافت کرده است که به همین دلیل باختشان سنگین تر شده است به همین دلیل آنان قربانیان راموس تایم هستند.

گروه E؛ راموس تایم بی مزه!

با اینکه عربستان و قطر در این گروه موفق به گلزنی در دقایق پایانی شده اند تنها تاثیر این گل ها افزایش تفاضل گل بوده است.عربستان  با گل دقیقه 88،  اختلاف خود با کره شمالی را به چهار گل رساند تا باخت این تیم سنگین تر شود و قطر با گل دقیقه 80 لبنان را با اختلاف دو گل شکست داد.

گروه F؛ تحفه صدرنشینی ازبک ها ، هاراگیری آفتابی ها

در چهار دیدار این گروه تنها یک دیدار شامل راموس تایم بوده که آن هم متعلق به  گل دقایق پایانی ازبکستان است. بازی سپیدپوشان ازبک در برابر عمان با تساوی یک بر یک همراه بود که در دقیقه 86 ، شاه مرادف بازیکن تعویضی ازبکستان اختلاف را به دو گل رساند تا ازبکستان با تکیه به امتیاز این بازی در صدر گروه خودش قرار بگیرد. جالب آنکه ژاپن که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود و برای فوتبال خود سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده است با پنالتی که به تیم ترکمنستان در دقیقه 80 دادند به نوعی خود زنی کردند تا سرگروهی آنها کمی با شک و تردید روبه رو باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز