خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد:

نمایشگاه‌های بهاره برگزار نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۶۹

ممبینی اظهار داشت: شرایط فعلی اقتصادی شرایط جنگی است که باعث شده اصناف و مردم در شرایط سختی به سر برند این در حالی که است که در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی اصناف در برهه‌های مختلف همواره کمک حال مردم بوده است و در حال حاضر ستادهای تنظیم‌ بازار اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها حضور فعالی دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در اولین نشست هفتمین اجلاس اتاق اصناف ایران که در هتل فردوسی برگزار شد هیئت رئیسه جدید اتاق معرفی شدند. در این اجلاس سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف احزاب که به سمت ریاست اتاق اصناف ایران ا نتخاب شده است با تشکر از مشارکت گسترده اتاق‌های اصناف در انتخابات گفت: تمام تلاش هیئت رئیسه جدید این است که در شرایط فعلی اقتصادی که فشار بر روی اصناف و کسب‌وکارهای مختلف زیاد است بتواند از منافع آنها دفاع کند.

ممبینی تصریح کرد: شرایط فعلی اقتصادی شرایط جنگی است که باعث شده اصناف و مردم در شرایط سختی به سر برند این در حالی که است که در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی اصناف در برهه‌های مختلف همواره کمک حال مردم بوده است و در حال حاضر ستادهای تنظیم‌ بازار اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها حضور فعالی دارند.

وی با اشاره به ایام پایانی سال گفت: معمولا در این رزوها هر چقدر به پایان سال نزدیک می‌شویم نمایشگاه‌هایی تحت عنوان بهاره یا فروش ویژه به وجود می‌آ‌یند اما امسال با توجه به شرایط اقتصادی و رکود حاکم بر جامعه این کار اصلا به صلاح نیست و امسال چنین نمایشگاه‌هایی نخواهیم داشت. ضمن آنکه اتاق‌های اصناف برای جایگزین شدن این طرح‌ها پیشنهاداتی دارند که آنها را به مقامات مربوطه هر استان ارائه خواهند کرد.

ممبینی افزود: افزایش نرخ ارز باعث شده قیمت مواد اولیه خارجی بالا رود و این موضوع اثرگذاری خود را در بازار داشته است. اصناف به هیچ عنوان به دنبال گران فروختن نیستند اما این افزایش قیمت‌ها باعث شده که راهی جز بالا رفتن قیمت‌ها برای تولیدکننده نماند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز در شهرهای بزرگ فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها به صورت گسترده در حال فعالیت هستند اما در این بین باید حق و حقوق واحدهای سنتی صنفی حفظ شود و آنها را نیز در سیستم توزیع و پخش مشارکت داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز