خبرگزاری کار ایران

دلق پوش خبر داد:

مخالفت با افزایش قیمت نان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۹۵۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با افزایش قیمت نان در گیلان موافقت نشد .

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش گفت: پروانه کسب نانوایی های بی‌کیفیت تعلیق خواهد شد . 

وی افزود: با افزایش قیمت نان درگیلان موافقت نشد و پروانه کسب نانوایی‌های بی‌کیفیت تعلیق خواهد شد . 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان ادامه‌داد: دستورالعمل و روش اجرایی برخورد با نانوایان متخلف در استفاده از جوش شیرین و عدم رعایت موازین بهداشتی به ویژه کیفیت نان به کلیه نهادهای نظارتی مرتبط ابلاغ خواهد شد . 

وی ادامه داد: با توجه به عرضه آرد یارانه ای به نانوایان، و اینکه نان، قوت غالب مردم جامعه است، فعلا با درخواست افزایش قیمت انواع نان از جانب رئیس اتحادیه نانوایان مخالفت شد و بنابر این به قیمت ثابت به مردم عرضه خواهد شد . 

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان از الزام ارائه فاکتور به مصرف‌کنندگان سخن گفت و ادامه داد: برای هر کالایی که با ارزش پانزده هزار تومان به بالا، در صورت درخواست مشتری، صاحبان صنوف ملزم به صدور فاکتور هستند . 

وی در ادامه به عدم افزایش نرخ نان از سال ۹۳ اشاره و تصریح کرد: این کالا در جامعه ما، از جمله کالاهای استراتژیک است و علیرغم افزایش قیمت های خدمات رسان به پخت نان از جمله حمل و نقل و انرژی، افزایش قیمت آن در شرایط فعلی باعث نارضایتی مردم جامعه خواهد شد . 

دلق‌پوش تصریح کرد: افزایش یا کاهش نرخ نان از قوانین کشوری تبعیت می‌کند و به صورت یکسان عمل خواهد شد . 

وی همچنین از مصوبه دیگر کارگروه تنظیم بازار استان در خصوص تشدید نظارت بر کیفیت پخت نان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این مصوبه کارگروه تنظیم بازار، مرکز بهداشت استان مکلف به ارائه گزارش بازدیدهای دوره ای در خصوص کیفیت نان و وضعیت استفاده از جوش شیرین به کارگروه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز