خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه ایران؛

صنعت بیمه بزودی شاهد تحول عظیم در سرمایه گذاری خارجی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۲۳۰

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با مثبت ارزیابی کردن توافقات هسته ای بین ایران و کشورهای 1+5، گفت: بزودی تحولی عظیم در سرمایه گذاری خارجی در کشور شاهد خواهیم بود و اتفاقات خوبی در این ارتباط خواهد افتاد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه ایران، محمود امراللهی درحاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای بیمه ایران با اشاره به رفع تحریم ها پس از توافقات هسته ای، افزود: با رفع تحریم ها فضای جدیدی درعرصه بین المللی به روی ایران گشوده خواهد شد و ما دوران تازه ای را تجربه خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: هم اکنون سرمایه گذاران خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف آماده ورود به ایران هستند و ما باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران پیش بینی کرد: به طور حتم با ورود سرمایه گذاران خارجی در عرصه های اقتصادی کشور به ویژه درصنعت بیمه تحول چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

امراللهی با بیان آنکه به طور حتم با حفظ ارزش های اسلامی، عزم و اراده ملی،فرهنگ بسیجی وشهادت گونه به استقبال این شرایط جدید خواهیم رفت، تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم خدمتگزار خوبی درعرصه بیمه گری باشیم باید فرصت ها و تهدیدات را به خوبی شناسایی کنیم تا بتوانیم از این تحولات سربلند بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در فضا و در دنیای رقابتی بسر می بردیم، ادامه داد: برای باقی ماندن دراین فضا ابتدا باید با ابزار مناسب خود را تجهیزه کرده و سپس با استفاده از تکنولوژی به روز شویم تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه به عقد بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور بین این مجموعه و بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: افتخار داریم بزرگترین قرارداد صنعت بیمه کشور را با خانواده ی شهدا و ایثارگران منعقد کرده و معتقدیم این یک توفیق بزرگ الهی است که نصیب ما شده است.

امراللهی ادامه داد: مشکلات زیادی برای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران درپیش رو داریم که امیدواریم بتوانیم با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه ها این مشکلات را کاهش و به حداقل برسانیم.

وی درهمین ارتباط ازهمکاران خود درخواست کرد: با جدیت بیشتری امور بیمه ای خانواده شهدا را پیگیری کنند و درارائه خدمات و سرویس های بیمه ای به آنان از قالب زمان و مکان خارج و باروحیه زمان جنگ کار کنند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای بیمه ایران، اظهارداشت: ما دراینجا جمع شده ایم تا تجدید میثاق دوباره با شهدا و ایثارگران و جانبازان داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم به گونه ای خدمت کنیم که شرمنده شهدا و خانواده شان نشویم.

نخستین یادواره شهدای بیمه ایران درمجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد.

** شهیدی محلاتی: خدمت شهدا بالاتر از تمامی خدمت هاست

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دمیدن روح به جامعه بشری و ارزش های انسانی منطق شهداست و باید از آن حفاظت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی در نخستین یادواره شهدای بیمه ایران با بیان اینکه خدمت شهید بالاتر از تمام خدمات بشری است، افزود: تمام مخترعان و مکتشفان برای خلق اثر و اختراع نیاز به محیطی آرام برای تفکر و اندیشیدن دارند تا بتوانند به اکتشاف دست پیدا کنند.

وی افزود: به طور حتم آنان اگر خدمتی کرده اند در سایه آسایشی است که شهدا آن را برای آن ها به ارمغان آورده اند و این بدان معنی است که خدمت شهدا بالاتر از همه خدمت هاست.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: شهدا هرچند به ظاهر نیستند اما خدمتشان به جامعه بشری ماندگار بوده و تا ابد ادامه دارد.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: امروز اگر احترامی در جامعه بین الملل داشته و آسایشی موجود است و درعرصه دیپلماسی هسته ای مذاکره و قد علم می کنیم و در مقابل شش ابرقدرت جهان که ما را از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ و تحریم تحت فشار گذاشتند باسرافرازی می ایستیم و با منطق از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنیم تمام مدیون شهداست و باید از آن حراست کنیم.

وی با بیان آنکه نباید از حال جانبازان و ایثارگران غافل شد، ادامه داد: حدود 2300 جانباز قطع نخاعی و 60 هزار جانباز شیمیایی در کشور داریم که درحال حاضر تعدادی از آن ها درآسایشگاه ها و تعدادی دیگر از آن ها در بیمارستان ها بستری هستند و باید مرتب از آنان عیادت کرد.

شهیدی ادامه داد: برهمین اساس دربنیاد شهید و برمبنای فرمایشات مقام معظم رهبری طرح سپاس را تدوین و اجرایی کرده ایم در این طرح از رییس جمهور، وزرا، استانداران و سایر مسوولان دستگاه های اجرایی خواسته ایم به طور مرتب با خانواده شهدا و جانبازان دیدار داشته باشند.

وی تاکید کرد: انقلاب برای ما هزینه های زیادی داشته و گران تمام شده است لذا باید بکوشیم حفظش کنیم والا در مقابل شهدا و ایثارگران شرمنده خواهیم شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: اگر بخواهیم بمانیم و سرافراز و پیروز باشیم باید فرهنگ شهادت را حفظ کرده و نشر بدهیم.

وی با اشاره به شرکت درنخستین یادواره شهدای بیمه ایران، تصریح کرد: امروز برای ما افتخار این است که بتوانیم حرمت پولادمردان و شیرزنانی که در بین ما بوده و بعضا فرزندانشان، پدرانشان و همسرانشان درجنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند را حفظ کنیم و امیدوارم با شرکت دراین مراسم به این مهم دست پیدا کرده باشیم.

یادآور می شود دراین مراسم ازپدران، برادران، خواهران و فرزندان شهدای همکار بیمه ایران با حضور شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

درشرکت سهامی بیمه ایران 552 جانباز، 130 فرزند شهید و 215 برادر و خواهر شهید فعالیت می کنند.

همچنین 450 رزمنده و 46 آزاده سرافراز همچنان دراین شرکت مشغول خدمت گذاری به آحاد مردم هستند.

در بین سازمان های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیشترین نیروی ایثارگر در بیمه ایران فعالیت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز