خبرگزاری کار ایران

سرهنگ افتخاری مطرح کرد:

شناسایی و برخورد جدی پلیس فتا با سایت‌های شرط‌بندی جام ملت‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۴۱

رییس پلیس فتای هرمزگان از برخورد جدی پلیس فتا با سایت‌های شرط‌بندی جام ملت‌های آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر افتخاری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برگزاری مسابقه جام ملت‌های آسیا، فعالیت بنگاه‌‌های شرط ‌بندی که با سود بردن از جذابیت‌های موجود و حساس ‌کردن رقابت میان کاربران، با استقبال مردمی مواجه شده‌اند را در فضای مجازی شاهد هستیم.

وی بیان داشت: این سایت‌ها برای جذب مشتری و جلوگیری از شک کاربران به روند فعالیت خود، افرادی را به‌‌عنوان برنده اعلام و حتی اقدام به پرداخت جایزه‌های کوچک با مبلغ کم می‌کنند تا از این طریق کاربران را به سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب کنند.

رییس پلیس فتای هرمزگان اظهارداشت: سایت‌های شرط بندی روش مناسبی برای پولدار شدن نیست و شهروندان به‌هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین و ترفندهای اینترنتی برخی از افراد را نخورند.

افتخاری بر همکاری کاربران و شهروندان هرمزگانی برای شناسایی سایت‌‌های شرط‌بندی تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مواجه شدن با مورد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و ثبت گزارش مردمی و یا شماره تلفن 07621825964 اطلاع دهند.

وی یاد آورشد: براساس مواد قانونی مطرح‌ شده در قانون مجازات اسلامی، هرگونه شرط ‌بندی و قمار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جرم بوده و مجرمان باید پاسخگوی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز