خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

پزشک خانواده به عنوان مشاور امین، نقش مهمی در درمان بیماران دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۷۴

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع شهرستان نوشهر بیان داشت: پزشک خانواده به عنوان مشاور امین نقش بسیار مهمی در شناخت بیماری و درمان بیمارن دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیر کل بیمه سلامت مازندران، در جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع شهرستان نوشهر که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد بیان داشت: بیمه سلامت همواره به عنوان یکی از همراهان و حامیان اجرای طرح پزشک خانواده در استان بوده و تمام توان خود را در جهت تقویت این طرح بزرگ به کار خواهد بست.

ظفرمند افزود: این طرح هنوز در آغاز راه خود قرار دارد و بر این اساس زمان برای قضاوت این طرح فرا نرسیده است.

وی با بیان این که رشد و ارتقاء سطح سلامت مردم به خصوص در عرصه بهداشت و درمان شاخص ، بسیار مهم و قابل ذکر است، از طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع به عنوان یکی از بهترین طرح های بهداشتی درمانی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یاد کرد و افزود: پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب در عرصه بهداشت و درمان در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب ارتقاء قابل توجهی داشته است .

رسول ظفرمند،در ادامه افزود: در طرح پزشک خانواده مراقبت های بهداشتی درمانی مناسبی برای خانواده ها پیش بینی شده است که از آن جمله می توان به خدمات ماماها اشاره نمود که نقش مهمی در سلامت بانوان و مادران باردار ارائه می نمایند که برای ما بسیار مهم است و با توجه به اهمیت این بخش باید توجه ویژه ای به ماماها شود.

لازم به ذکر است جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع شهرستان نوشهر با حضور ظفرمند،  مدیرکل بیمه سلامت مازندران، سید پور، مدیر شبکه بهداشت و درمان، خانم نادری، مسئول اداره سیاسی فرمانداری و نماینده فرماندار، نمایندگان پزشکان خانواده شهری و روستایی و ماماها، نظام پزشکی، رییس بیمارستان شهید بهشتی و جمعی از مسئولین شهرستان نوشهر حضور داشتند که این جلسه به میزبانی اداره بیمه سلامت شهرستان نوشهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز