خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ؛

نقطه قابل اتکای کی‌روش برای قهرمانی آسیا ، علیرضا بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۸۵

سنگربان بلند قامت تیم ملی ایران توانست دومین کلین شیت خود در جام ملت‌های آسیا را ثبت کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران توانست در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا ویتنام را با دو گل شکست دهد و با شش امتیاز صعود خود به دور حذفی را قطعی کند.

ایران در این مسابقه هم توانست مثل دیدار با یمن دروازه خود را بسته نگه دارد و بدون گل خورده دور دوم مرحله گروهی را به پایان برساند. علیرضا بیرانوند که دومین حضور خود در جام ملت‌های آسیا را پشت سر می‌گذارد مانند جام جهانی عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته و در معدود حملاتی که تیم‌های یمن و ویتنام روی دروازه ایران داشتند توانست نمایش خوبی را از خود نشان دهد.

اوج کار بیرانوند در این مسابقه در دیدار دوم مقابل ویتنام رقم خورد جایی که بازیکنان ویتنام با سه پاس سرعتی به محوطه جریمه ایران رسیدند و با مهار دیدنی بیرانوند ضربه خطرناک مهاجم حریف دفع شد. 

بیرانوند در جام ملت‌های آسیا در سال 2015 نیز عضو تیم ملی ایران بود که در آن تورنمنت به میدان نرفت و نیمت‌نشین علیرضا حقیقی بود.

کارلوس کی‌روش امید زیادی به درخشش بیرانوند در ادامه تورنمنت دارد و یکی از مردان قابل اتکای وی در راه قهرمانی آسیا سنگربان باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز