خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی:

آیت الله هاشمی با جان و مال خود برای انقلاب کار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۹۳

فرزند آیت الله هاشمی گفت: آیت‌الله خودساختگی داشت و با اعتدال عمل می‌کرد. گذشتن از خویشتن از ویژگی‌های ایشان بود. او با جان و مال خود برای انقلاب کار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن هاشمی در دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی با گرامیداشت یاد امام و شهدا گفت: تشکر ویژه‌ای از آقای روحانی دارم که با صحبت‌های بلیغ خود حق آیت الله را ادا کردند.

وی تاکید مرد: دوسال است که از رحلت حضرت آیت‌الله می‌گذرد. ایشان خودساختگی داشتند و با اعتدال عمل می‌کردند. مسائلی در زندگی ایشان وجود داشت که خودشان می‌خواستند آن را پنهان کنند. گذشتن از خویشتن از ویژگی‌های ایشان بود. او با جان و مال خود برای انقلاب کار کرد.

هاشمی تصریح کرد: ایشان می‌گفتند زندگی در ایران بهتر از مبارزه بی‌هدف در خارج از کشور است. در زمان عملیات مرصاد ایشان در جبهه جنگ حضور داشتند. در قطعنامه ۵۹۸ صلح را به کشور بازگرداند.

وی با اشاره به ویژگی دیگر شخصیتی آیت الله هاشمی گفت: انتقادپذیری از ویژگی‌های ایشان بود. او روزمره مسائل را می‌نوشت و بدون سانسور این کار را انجام می‌داد و هیچ ریایی در آن نیست و این از ویژگی شخصیتی ایشان بود. ایشان انتقادجویی را تجربه می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز