خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع خبرنگاران:

تمام اقدامات ما در وزارت ارشاد با هدف افزایش شفافیت است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۸۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همان‌طور که اشاره کردیم بحث شفافیت رویکرد عمومی دولت و به طور خاص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ما در حوزه‌های مختلف این بحث شفافیت را دنبال کرده‌ایم، برخی از این شفافیت‌ها به ثمر نشست و بخشی از آن در ماه‌های آینده به ثمر می‌نشیند.

به گزارش ایلنا، سید عباس صالحی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت‌دولت و در جمع خبرنگاران گفت: شفافیت رویکرد عمومی دولت است و تمامی اقدامات ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف افزایش شفافیت است.

صالحی  در رابطه با شفاف سازی فرآیند تولید کالای فرهنگی گفت: همان طور که اشاره کردیم بحث شفافیت رویکرد عمومی دولت و به طور خاص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ما در حوزه‌های مختلف این بحث شفافیت را دنبال کرده‌ایم، برخی از این شفافیت‌ها به ثمر نشست و بخشی از آن در ماه‌های آینده به ثمر می‌نشیند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وی با اشاره به آخرین اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در افزایش شفافیت گفت: اعلام عمومی ترازهای مالی، علنی شدن فرآیندهای تصمیم گیری، شفافیت در برگزاری شوراهای موجود نظیر شورای کتاب و آنلاین شدن اعطای مجوزها از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای افزایش شفافیت در این وزارتخانه است. گام دوم ما فرآیند تصمیم سازی در فضای وزارت فناوری و گسترش رسانه علنی می‌کنیم که این در ماه‌های بعد اعلام خواهد شد.

صالحی افزود:‌ شوراهایی که در بخش های مختلف وزارت ارشاد وجود دارند به طور مثال در حوزه کتاب،‌ نمایش، صدور مجوزها و همه حوزه‌های دیگر شوراها تصمیمات خود را مشخص کرده و برای افزایش شفافیت، امکان دسترسی آزاد اطلاعات پدیدار می‌شود؛ مراحل همه مجوزها به صورت آنلاین نشان داده خواهد شد و  مجوزهای صادر شده  در معرض دید عمومی قرار می‌گیرد، یک مجموعه و بسته نسبتا قابل توجهی را در مسیر شفافیت داریم که بخشی از این شفافیت عمل شده و ان شاءالله بخش‌های دیگر آن در ماه‌های آینده عمل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز